    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: CyfrowyPolsat
    Date: Sat, 23 Jan 2010 13:36:59 +0100

    W dniu 2010-01-23 12:50, TM pisze:
    > No ale ogladasz cos konkretnego na polsacie?

    No głównie polsat. Na TVNach nie ma nic ciekawego. TVN7 czasami jeszcze
    cośtam próbuje podskoczyć, ale im dłużej w stajni TVN, tym zerowsza oferta.

    Ja tez mialem ten dylemat,
    > na szczescie polsat mam na zbiorowej antenie w bloku,

    No ja też, ale:

    a) Polsaty, to nie tylko Polsat 1. Bardzo często oglądałem Polsat 2,
    zanim go usunęli z kablówki, a ja zrezygnowałem z kablówki z powodu
    znikania kolejnych programów. Poza P2 masz jeszcze TV4 ze stajni Polsatów.

    b) do 2012 ma nie być analogowego nadawania z powietrza, więc i tak
    Polsat z Azartu mi odpanie.

    > Kiedy nie widze reklam ani zapowiedzi co beda grac, wogole nie ciagnie
    > mnie tam.

    Kim jest wogole?

    ATPO: Coś ci usuwa polskie znaki i zastępuje je bezogonkowymi
    odpowiednikami, przez co bardzo źle się czyta, co piszesz, a do tego
    psują się mózgi czytających i nabierają oni złych nawyków.

    > ps2. fakt nie mam polsat sport extra .. nie ogladam Kubicy w domu ..
    > musze jechac do rodzicow. No ale to nie problem akurat dla mnie.

    Ja akurat hałasu nie lubię, więc hałasowe programy mnie nie kręcą, ale
    oferta TVN nie jest po prostu dla mnie. Polsat to owszem, już nie to, co
    w latach 90, ale cóż -- żadna stacja to już nie to. Taki efekt prawa
    zachowania stałego poziomu inteligencji w populacji.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek