  • 1. Data: 2011-04-04 17:24:42
    Temat: Cyfrowy Polsat - pytania
    Od: "Prius" <k...@w...pl>

    Zastanawiam sie na CP i mam pare pytan.
    1. Czy w CP jest kanal Planete?
    Bo np. tutaj tj pakiet familijny nie widze
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/kanaly-w-ofercie.
    cp
    A tutaj jest - http://www.cyfrowypolsat.pl/program-tv/lista-kanalow
    /

    2. Czy jak mam stara antene Canal Plus to Cyfrowy Polsat i jego kanaly beda
    odbierane?

    3. Interesuje mnie pakiet familijny. Czy ten pvr jest ok?
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/promocje/promocja
    -z-dekoderem-hd-pvr-od-49.cp
    Chce nagrywac programy gdy nie ma mnie w domu. Czy bede mogl to przegrac na
    plyte dvd albo hdd?

    4. czy za te 39,90 / mies. + 49 jednorazowo za pvr + 5 zl / mies. to dobra
    oferta? czy jest cos lepszego albo szykuje sie cos lepszego na swieta?

  • 2. Data: 2011-04-04 19:46:25
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - pytania
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Prius wrote:

    > Zastanawiam sie na CP i mam pare pytan.
    > 1. Czy w CP jest kanal Planete?
    Nie ma i nie będzie. To exlusive na C+.

    > Bo np. tutaj tj pakiet familijny nie widze
> [...]

    To drugie jak łatwo zauważyć, tylko program TV.

    > 2. Czy jak mam stara antene Canal Plus to Cyfrowy Polsat i jego
    > kanaly beda odbierane?

    Tak.

> [...]
    -z-dekoderem-hd-pv
    > r-od-49.cp Chce nagrywac programy gdy nie ma mnie w domu. Czy bede

    Nie wiem. Ale chyba CP nie blokuje tak nagrań jak coponiektóre
    platformy.

    > 4. czy za te 39,90 / mies. + 49 jednorazowo za pvr + 5 zl / mies. to
    > dobra oferta? czy jest cos lepszego albo szykuje sie cos lepszego na
    > swieta?

    Nie wiem czy dobra. Ale z uporem maniaka zawsze polecam wziąć CAM
    Polsatu i dokupić najoptymalniejszy tuner z pvr. Są coraz lepsze i
    tańsze a nie się szarpać, przez całą umowę z jakimś starociem.
    I jeszcze te 5pln extra za miesiąc??

    Ale jak chcesz konkrety na temat tunera, to idź na forum satkuriera.
    Są odzielne wątki, na każdy tuner po kilkadziesiąt postów.
    Dowiesz się wszystkiego co oferuje platforma.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-04-04 20:51:08
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > 4. czy za te 39,90 / mies. + 49 jednorazowo za pvr + 5 zl / mies. to
    > dobra oferta? czy jest cos lepszego albo szykuje sie cos lepszego na
    > swieta?
    pakiet familijny to troche cienizna. sam chciałem go wziąć, bo tak
    właściwie to spełnia wymogi, ale to dalej jest prawie 5 dych na miesiąc.
    Kolega poleca zakup dekodera na wolnym rynku, ale za 3 lata to znowu
    będzie staroć, a parę stów trzeba wydać.
    masz 3 dostawców sat do wyboru, różnice niewielkie, ale każdy ma jakieś
    braki i jakieś perełki. to zależy co chcesz oglądać.
    Co do nagrywania. 250 gb dysku to wprawdzie paredziesąt godzin, ale w
    praktyce w miesiac to zapełnisz ( ja tak zrobiłem, jeden serial, parę
    filmów na kiedys-tam, coś tam jeszcze i zonk) Tyle ze np nka daje
    (dekoder) możliwość nagrywania jednego a odtwarzania innego programu.
    JA bym czekał do po- świąt, ale to tylko wróżenie z fusów. O ile wiem (
    potrzebna krytyka) to w ostatnich 2 miesiącach nastąpiła jedyna w
    historii (nieuzasadniona?) podwyżka/redukcja kanałów w ofertach sat.
    Nieszczęśliwy okres na podpisywani umów, szczególnie długoterminowych

    ToMasz

  • 4. Data: 2011-04-04 20:56:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Prius" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam sie na CP i mam pare pytan.
    > 1. Czy w CP jest kanal Planete?

    Planete to kanał Cyfry.

  • 5. Data: 2011-04-04 21:03:58
    Od: Padre <P...@n...net>

    Ale z uporem maniaka zawsze polecam wziąć CAM
    > Polsatu i dokupić najoptymalniejszy tuner z pvr. Są coraz lepsze i
    > tańsze a nie się szarpać, przez całą umowę z jakimś starociem.

    Jaki znasz najtańszy TWIN HD z wbudowanym HDD i CI? Czy on będzie przez
    kilka lat nowością? I przede wszystkim czy wyjdzie taniej niż 5 zł
    miesiecznie za tuner z wieczną gwarancją który można wymienić gratis na
    nowy po góra 29 miesiącach?

    Ja póki wystarczało mi SD uzywałem wyłacznie własnych tunerów z CI a
    teraz wziąłem dekoder od CP bo uważam zakup PVR bez twina za chybioną
    inwestycję.

  • 6. Data: 2011-04-04 21:14:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości news:

    > Ja póki wystarczało mi SD uzywałem wyłacznie własnych tunerów z CI a teraz
    > wziąłem dekoder od CP bo uważam zakup PVR bez twina za chybioną
    > inwestycję.

    A jak często używasz drugiego tunera?
    Ja osobiście praktycznie nigdy (wspomagam się dvb-t w razie potrzeby, a
    raczej głównie z niego odbieram - tutaj oczywiście druga głowica ma sens,
    jeśli nie masz jej w tv).
    A na jednym konwerterze wiszą mi dwa tunery i tez daję radę.

  • 7. Data: 2011-04-04 21:42:42
    Od: Padre <P...@n...net>

    > A jak często używasz drugiego tunera?
    > Ja osobiście praktycznie nigdy (wspomagam się dvb-t w razie potrzeby,

    Nie mam innego źródła TV oprócz CP a z drugiego tunera korzystam chyba w
    większości przypadków. Coś się dla mnie nagrywa na później podczas gdy
    małżonka bądź latorośl oglądają na żywo. Zdarzało mi się nie raz
    nagrywać dwie pozycje jednocześnie. Mam taką strategię ze wzgledu na
    częste powtórki, biorę sobie na miesiąc np. HBO i HBO HD, nagrywam z 50
    filmów a potem mam kwartał oglądania, potem ten sam manewr robię z
    Cinemaxem.

  • 8. Data: 2011-04-04 21:43:15
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    ToMasz wrote:

    > pakiet familijny to troche cienizna.

    Właśnie od dziś mamy w CP TVP HD i TVP Seriale. Nie jest
    znowu tak źle. No i NAT GEO od Familijnego, gdzie w C+
    płacisz za to extra.

    > ToMasz

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-04-04 21:53:12
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Padre wrote:

> [...]
    > przez kilka lat nowością? I przede wszystkim czy wyjdzie taniej niż 5
    > zł miesiecznie za tuner z wieczną gwarancją który można wymienić

    Ale chwila, ten tuner z promocji CP to TWIN?
    I po co mam czekać 3 lata na wymiane tunera, jak mogę se wymienić
    po roku a stary sprzedać na Allegro?

    > Ja póki wystarczało mi SD uzywałem wyłacznie własnych tunerów z CI a
    > teraz wziąłem dekoder od CP bo uważam zakup PVR bez twina za chybioną
    > inwestycję.

    Nie wiedziałem, że CP rozdaje Twiny.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-04-04 23:39:06
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Ale chwila, ten tuner z promocji CP to TWIN?
    Sagemcom na pewno bo go mam a Echostar patrząc na opis też.

    > I po co mam czekać 3 lata na wymiane tunera, jak mogę se wymienić
    > po roku a stary sprzedać na Allegro?

    Tuner za 1000zł czy więcej wymieniać po roku? mało kto tak robi.