  • 11. Data: 2011-04-05 04:37:33
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - pytania
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Padre wrote:

    > Sagemcom na pewno bo go mam a Echostar patrząc na opis też.

    > Tuner za 1000zł czy więcej wymieniać po roku? mało kto tak robi.

    http://allegro.pl/i1542841859.html o np. taki.
    Równie dobrze mogę go wymienić za 2 lata i bedzie jeszcze tańszy.
    Chodzi o to, że nie jestem uwiązany z jednym tunerem na całą umowę.
    No i mozna mieć więcej niż jedna platforma cyfrowa.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-04-05 05:45:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-04-05 06:37, bufi pisze:
> [...]
    > Chodzi o to, że nie jestem uwiązany z jednym tunerem na całą umowę.
    > No i mozna mieć więcej niż jedna platforma cyfrowa.

    tylko on jest tylko sd

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 13. Data: 2011-04-05 05:49:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-04-04 23:03, Padre pisze:
    > Jaki znasz najtańszy TWIN HD z wbudowanym HDD i CI? Czy on będzie przez
    > kilka lat nowością? I przede wszystkim czy wyjdzie taniej niż 5 zł
    > miesiecznie za tuner z wieczną gwarancją który można wymienić gratis na
    > nowy po góra 29 miesiącach?

    nie taki gratis

    > Ja póki wystarczało mi SD uzywałem wyłacznie własnych tunerów z CI a
    > teraz wziąłem dekoder od CP bo uważam zakup PVR bez twina za chybioną
    > inwestycję.

    owszem, też uważam że twin się przydaje, ale ww dekoder to badziew.
    lepiej kupić swój np. ariva tt i nie wiązać się na 29 m-cy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 14. Data: 2011-04-05 10:37:50
    Od: PaPi <...@...3>

    > Planete to kanał Cyfry.

    Dostepny w wiekszosci dobrych kablowek.

  • 15. Data: 2011-04-05 11:41:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > Dostepny w wiekszosci dobrych kablowek.

    Canal+ chyba również, choć oczywiście nie w cenie najtańszego abo. ;-)

  • 16. Data: 2011-04-05 18:33:30
    Od: Padre <P...@n...net>

    > owszem, też uważam że twin się przydaje, ale ww dekoder to badziew.

    na jakiej podstawie tak twierdzisz? ja go mam, Ty zapewne tylko o nim
    czytałeś w sieci, do niedawna miałem PVR Kathreina i nie uważam żeby
    Sagemcom bardzo od niego odstawał. Działa bez zastrzerzeń, jakość
    odbioru bardzo dobra obsługa bezproblemowa gwarancja wieczysta a o inne
    rzeczy niech się martwi CP.

    Ariva TT kosztuje 1400zł, za trzy lata stracę na niej co najmniej 800 zł
    jeśli przypadkiem nie trafi jej szlag po gwarancji a za wynajem tunera
    zapłacę 180zł.

  • 17. Data: 2011-04-06 05:14:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-04-05 20:33, Padre pisze:

    > na jakiej podstawie tak twierdzisz? ja go mam, Ty zapewne tylko o nim
    > czytałeś w sieci

    nie. swoje zdanie opieram wyłącznie na tym co widziałem.
    dla mnie to badziew, ale jeżeli Tobie się sprawuje dobrze
    to znaczy że spełnia swoje zadanie, tym bardziej że nie
    widzisz miedzy dwoma ww dekoderami różnicy.

> [...]
    >
    > Ariva TT kosztuje 1400zł, za trzy lata stracę na niej co najmniej 800 zł
    > jeśli przypadkiem nie trafi jej szlag po gwarancji a za wynajem tunera

    to się zgadza, tylko mając arive masz większe możliwości,
    np. własna lista. możesz oglądać inne kanały jak również
    korzystać z innych operatorów.
    jeżeli patrzymy na koszta to tak jak w przypadku innych
    dekoder operatora wychodzi najtaniej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 18. Data: 2011-04-06 19:32:03
    Od: Padre <P...@n...net>

    > to się zgadza, tylko mając arive masz większe możliwości,
    > np. własna lista.

    Ależ jak najbardziej mam własne listy, nawet 6 różnych

    możesz oglądać inne kanały

    Jeśli inne to znaczy FTA, to oczywiście mam wszystkie programy FTA z HB
    i Astry.

    Mam wyraźne podejrzenie że o dekoderze który krytykujesz nie wiesz nic.

    jak również
    > korzystać z innych operatorów.

    Nie należę do tych którzy maja kilka abonamentów bo muszą mieć wszystko
    i jestem przekonany że tacy użytkownicy to margines.

  • 19. Data: 2011-04-07 05:19:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-04-06 21:32, Padre pisze:

    > Ależ jak najbardziej mam własne listy, nawet 6 różnych

    kolejność też sobie ustalasz?

    > możesz oglądać inne kanały
    >
    > Jeśli inne to znaczy FTA, to oczywiście mam wszystkie programy FTA z HB
    > i Astry.

    nie mówię o fta

    > Mam wyraźne podejrzenie że o dekoderze który krytykujesz nie wiesz nic.

    :-):-)

    > jak również
    >
    > Nie należę do tych którzy maja kilka abonamentów bo muszą mieć wszystko
    > i jestem przekonany że tacy użytkownicy to margines.

    to byś się zdziwił.
    poza tym jakbyś znał wszystkie oferty operatorów i miał sprecyzowane
    co masz zamiar oglądać to byś się nie ładował na prawie
    3 lata.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 20. Data: 2011-04-07 06:58:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości news:

    > jak również
    >
    > Nie należę do tych którzy maja kilka abonamentów bo muszą mieć wszystko i
    > jestem przekonany że tacy użytkownicy to margines.

    Tu chodziło o to, że możesz sobie kupić co chcesz od wybranego operatora.
    Np. sport od Cyfry, LM od TnK (w obu przypadkach nie masz wyboru), a resztę
    od Polsatu bo najtaniej.