  • 1. Data: 2011-04-05 17:28:23
    Temat: Cyfra na karte?
    Od: "Prius" <k...@w...pl>

    Zastanawiam sie nad jakas telewizja.
    Nie interesuja mnie kanaly hd czy filmowe. Szukam dokumentu, filmow
    podrozniczych ....
    Wybor padl na cyfre na karte:
    http://cyfraplus.pl/oferta/cyfra__na_karte.html
    Z tego co widze za 175 zl mam 6 mies. ogladania.

    Poniewaz pare lat temu mialem canal+ zostala mi antena/talez i kable.
    I teraz moje pytania:
    czy 175 to cala oplata za korzystanie?
    czy moge do tego dokupic jakis pvr tak aby sobie nagrywac programy gdy nie
    mam czasu ich ogladac?
    jaki byscie polecili pvr np. z allegro albo gdz pvr nie da sie podlaczyc
    dekoder (Mediaguard)

  • 2. Data: 2011-04-06 06:44:14
    Temat: Re: Cyfra na karte?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-04-05 19:28, Prius pisze:
    > Zastanawiam sie nad jakas telewizja.
    > Nie interesuja mnie kanaly hd czy filmowe. Szukam dokumentu, filmow
    > podrozniczych ....

    no to tu poza palette nich nie znajdziesz.
    to pakiet podstawowy.

> [...]
    > Z tego co widze za 175 zl mam 6 mies. ogladania.
    >
    > Poniewaz pare lat temu mialem canal+ zostala mi antena/talez i kable.

    jak masz dekoder to tak

    > czy moge do tego dokupic jakis pvr tak aby sobie nagrywac programy gdy
    > nie mam czasu ich ogladac?

    oczywiście. np. ferguson czy opticum ze slotem na karte

    > jaki byscie polecili pvr np. z allegro albo gdz pvr nie da sie podlaczyc
    > dekoder (Mediaguard)

    co zależy czego oczekujesz, może być ariva, która jest pvr ready
    czyli nagrywa na zewn. dysku (usb), podobnie opticum (np. 7300).
    ariva TT ma miejsce na dysk wewnątrz i dwie głowice.
    mnie osobiście te tanie arivy nieco irytują bo są trochę za wolne.
    z ferdków do c+ najbardziej polecam stary model HF8800 lub HF899,
    różnią się tylko wyświetlaczem, też są pvr ready ale są stabilniejsze.
    cena na allegro ok 400 zł.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 3. Data: 2011-04-06 09:44:44
    Od: "jb" <s...@g...com>

    Użytkownik "Prius" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam czasu ich ogladac?
    > jaki byscie polecili pvr np. z allegro albo gdz pvr nie da sie podlaczyc
    Na allegro kupisz kartę za pół ceny.

  • 4. Data: 2011-04-06 09:46:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jb" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Prius" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na allegro kupisz kartę za pół ceny.

    LOL
    Jaką kartę?
    Czy na pewno zrozumiałeś o co pytał przedpiszca?

  • 5. Data: 2011-04-06 11:20:51
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > Na allegro kupisz kartę za pół ceny.

    >LOL
    >Jaką kartę?
    >Czy na pewno zrozumiałeś o co pytał przedpiszca?

    Jak jaką kartę. Prepaid Cyfry za chociażby 75 zł z ważnością do końca
    sierpnia. Polecam Openboxa S9.

    Jingiel

  • 6. Data: 2011-04-06 11:38:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości

    > Jak jaką kartę. Prepaid Cyfry za chociażby 75 zł z ważnością do końca
    > sierpnia.

    Aaaa, czyli o używkę chodzi, która się komuś znudziła w trakcie?

  • 7. Data: 2011-04-06 12:02:10
    Od: "S" <b...@n...com>

    > Nie interesuja mnie kanaly hd czy filmowe. Szukam dokumentu, filmow
    > podrozniczych ....
    > Wybor padl na cyfre na karte:
    > http://cyfraplus.pl/oferta/cyfra__na_karte.html
    nie zaierzam mieszć Ci w głowie , ale za tą cenę czy niższą z alledrogo
    masz:
    a.. Polsat, Polsat2

    b.. TVP1, TVP2, TVP INFO

    c.. MiniMini, ZigZap

    d.. TVN, TVN 7

    e.. Planet, Domo, kuchnia TV

    f.. ale kino, TV4
    po rerminie masz skrobaczkę do szyb - chyba nie tego szukasz .....

  • 8. Data: 2011-04-06 12:24:01
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    >Aaaa, czyli o używkę chodzi, która się komuś znudziła w trakcie?

    Są czasem takie okazjonalnie aktywowane karty, których ktoś potrzebuje na
    1-2 dni, a potem się odsprzedaje za pół ceny.

    Jingiel

  • 9. Data: 2011-04-07 19:49:42
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-06 14:24, Jingiel pisze:

    > Są czasem takie okazjonalnie aktywowane karty, których ktoś potrzebuje
    > na 1-2 dni, a potem się odsprzedaje za pół ceny.

    Żadne używki i żadne "znudziły się" (ale takie też można spotkać).
    Część ofert to oferty punktów Cyfry, które sprzedają je z mniejszą
    marżą, bo jednak 175 to trochę wygórowana cena jak za takie coś.

  • 10. Data: 2011-04-08 05:08:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-04-07 21:49, crazy pisze:

    > Żadne używki i żadne "znudziły się" (ale takie też można spotkać).
    > Część ofert to oferty punktów Cyfry, które sprzedają je z mniejszą
    > marżą,

    nie wydaje mie się. 130% marży?

    > bo jednak 175 to trochę wygórowana cena jak za takie coś.

    jak za wszystkie pakiety

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux