  • 51. Data: 2011-02-09 16:20:14
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > BTW: TopGear na BBC to ostatnio najczęściej przeze mnie oglądany
    > program z Cyfry (trzeba odrobić zaległości, ale na szczęście
    > lecą 4 sezony naraz).

    A macie już 16:9 na BBC? W CP zawsze był w 4:3.

    NGC od 1.02 leci już w 16:9.

    btw. strasznie przereklamowany jest ten National Geo.
    BBC Knownlegde jest dużo ciekawszy. Szkoda tylko, że w 4:3.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2011-02-09 17:06:58
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > A macie już 16:9 na BBC? W CP zawsze był w 4:3.

    w N-ce BBC HD i BBC Knownlegde HD leci w 16:9

    Arek.

  • 53. Data: 2011-02-09 17:15:35
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    bufi pisze:

    > A macie już 16:9 na BBC? W CP zawsze był w 4:3.

    W UPC BBC Knowledge jest 16:9 od kilku dni. Pozostałe BBC nadal w 4:3

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 54. Data: 2011-02-09 20:21:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > A macie już 16:9 na BBC? W CP zawsze był w 4:3.

    Knowledge jest 16:9 a Entertaiment jest w czymś pośrednim.

    > NGC od 1.02 leci już w 16:9.
    >
    > btw. strasznie przereklamowany jest ten National Geo.
    > BBC Knownlegde jest dużo ciekawszy. Szkoda tylko, że w 4:3.

    Nic z tych rzeczy - piękne 16:9.

  • 55. Data: 2011-02-10 19:40:50
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-09 13:27, Cavallino pisze:

    > BTW: TopGear na BBC ......
    > z Cyfry (trzeba odrobić zaległości, ale na szczęście lecą 4 sezony naraz).

    cos umknelo mi?
    kiedy to leci?

    bo same powtorki znalazlem...
    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 56. Data: 2011-02-10 21:22:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > cos umknelo mi?
    > kiedy to leci?
    >
    > bo same powtorki znalazlem...

    Premiera wtorek o 22.
    Seria 15.
    Oprócz tego serie 12,13,14 - to już powtórki.

  • 57. Data: 2011-02-10 22:54:08
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-10 22:22, Cavallino pisze:

    > Premiera wtorek o 22.
    > Seria 15.
    > Oprócz tego serie 12,13,14 - to już powtórki.

    dziekuje

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa