  • 41. Data: 2011-01-21 18:50:31
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Wiewior wrote:

    > Kręcone w HD ma być, ale czy Polsat będzie korzystał z takiej

    A dlaczego nie? Przecież możliwości techniczne mają.

    > możliwości? :) Zwłaszcza jak trzeba będzie za to zapłacić dodatkowo?
    > ;)

    A kto tak powiedział? Każda stacja która ma prawa do emisji F1,
    będzie miała dostęp do F1 w 1080i.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2011-01-21 20:11:38
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    olo wrote:

    > Użytkownik "pawell32"

    > raczej zbadał oglądalność i policzył opłacalność.

    ja bbc ceebeb... @polsat cenilem do niedawna, za brak reklam i alternatywna
    angielska sciezke dzwiekowa. jednakoz ostatnio reklamy zaczely sie tam
    czesciej pojawiac co mnie wybitnie irytuje, a ze publika podrosla,
    to czesciej gustuje w wypozyczalni dvd...

  • 43. Data: 2011-01-22 20:29:54
    Od: "Jacek M." <j...@g...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > Kwestia gustu, ale na Knowledge było sporo rzeczowych programów o
    > historii, archeologii itp. a nie w koło o nawiedzonych domach albo
    > wpadkach i wybuchach w discovery że o pogromcach mitów nie wspomnę.

    Pogromcy mitów to raczej Discovery...

    Pozdrawiam
    Jaca

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5808
    (20110122) __________

  • 44. Data: 2011-01-23 09:49:24
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "Jacek M." <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pogromcy mitów to raczej Discovery...

    Kłania się czytanie ze zrozumieniem...

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 45. Data: 2011-02-09 12:25:06
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > A piszą wprost, że to nie powoduje konieczności zapłaty kary?

    Własnie otrzymałem informacje o rozwiązaniu umowy z końcem lutego. Musze
    jedynie zwrocic dekoder z akcesoriami, co ciekawe do siedziby w
    Warszawie.Kolejna ciekawostka to te akcesoria, dużo sie o tym rozpisują.
    Pewnie jak nie dopilnuje jakiegoś gównianego kabelka to mi kaucji nie
    zwrócą. Ale i tak jest dobrze.
    O żadnej karze nie ma mowy w piśmie.

    Protz

  • 46. Data: 2011-02-09 12:27:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Warszawie.Kolejna ciekawostka to te akcesoria, dużo sie o tym rozpisują.
    > Pewnie jak nie dopilnuje jakiegoś gównianego kabelka to mi kaucji nie

    No to tylko rezygnować.

    BTW: TopGear na BBC to ostatnio najczęściej przeze mnie oglądany program z
    Cyfry (trzeba odrobić zaległości, ale na szczęście lecą 4 sezony naraz).

  • 47. Data: 2011-02-09 13:18:30
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Własnie otrzymałem informacje o rozwiązaniu umowy z końcem lutego.

    Jakieś specjalne wypowiedzenie pisałeś czy tylko 'wypowiadam umowe'?

  • 48. Data: 2011-02-09 14:24:17
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > No to tylko rezygnować.

    Zgadza sie. Na razie idzie zaskakująco gładko.

    > BTW: TopGear na BBC to ostatnio najczęściej przeze mnie oglądany program z
    > Cyfry (trzeba odrobić zaległości, ale na szczęście lecą 4 sezony naraz).

    Ja wole na bieżąco, w HD.

    http://www.finalgear.com/

    Protz

  • 49. Data: 2011-02-09 14:26:18
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał

    > Jakieś specjalne wypowiedzenie pisałeś czy tylko 'wypowiadam umowe'?

    Prosze bardzo, wysmażyłem to:

    Cyfrowy Polsat
    Ul. Łubinowa 4a
    03-878 Warszawa

    Wypowiedzenie umowy abonenckiej

    W związku z zaprzestaniem nadawania przez Cyfrowy Polsat kanałów BBC, na
    podstawie
    punktu 5 rozdziału 5 Regulaminu Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu
    z dniem 1 lutego
    2011 roku rozwiązuje umowę abonencką pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem z
    zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia.

    Z poważaniem,

    Protz

  • 50. Data: 2011-02-09 14:41:17
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>