  • 1. Data: 2009-11-11 19:25:23
    Temat: Cyfrówka dla dziecka
    Od: Jozef Niedzwiedz <j...@n...org>

    Cześć,
    szukam pomysłu na prezent dla trzyletniej córki.
    W tej chwili bardzo lubi pstrykać zdjęcia czemu popadnie moim wysłużonym G5.
    G5 duży, ciężki, i trochę mi go żal...
    Pomyślałem więc, że może kupię jej aparat.
    Wymagania: niewielki, do łapek dziecka, przyzwoity tryb auto, względnie
    odporny na stuknięcia/upadki i inne pomysły dziecka, jako-taki wyświetlacz
    (im większy tym lepiej),
    cena do ok. 400PLN, im mniej tym lepiej.
    Aparat miałby posłużyć dziecku ze cztery-pięć lat...
    Dziękuję z góry za sugestie
    Józek

  • 2. Data: 2009-11-11 19:28:15
    Temat: Re: Cyfrówka dla dziecka
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Nov., 20:25, Jozef Niedzwiedz <j...@n...org> wrote:
> [...]
    > (im większy tym lepiej),
    > cena do ok. 400PLN, im mniej tym lepiej.
    > Aparat miałby posłużyć dziecku ze cztery-pięć lat...

    oj naiwny , naiwny , naiwny..

    jesli posluzy ze 4 , 5 godzin to juz bedzie dobrze.

  • 3. Data: 2009-11-11 19:59:57
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 11 Lis, 20:28, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > oj naiwny , naiwny , naiwny..
    >
    > jesli posluzy ze 4 , 5 godzin to juz bedzie dobrze.

    ROTFL
    StaM

  • 4. Data: 2009-11-11 20:12:47
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    XX YY pisze:

    > oj naiwny , naiwny , naiwny..
    >
    > jesli posluzy ze 4 , 5 godzin to juz bedzie dobrze.

    hmm...polemizowalbym. Moj syn 'dostal' w spadku ode mnie nikona coolpix
    3200. Zaczal na slepo robic nim zdjecia jak mial z 2,5 roku. Bardziej
    odkrywac dzialania przyczynowo skutkowe. Dzis ma 3,5 roku i nie mniej
    chetnie robi nim zdjecia. Tyle ze jak teraz przegladam zawartosc karty,
    kasuje 99% z niej, bo sa rzeczy ktore naprawde dobrze kadruje i z jakims
    tam wyczuciem.

    Sam mam d40 + sb-900 i takie tam rozne. Tego z kolei nie boje sie dac w
    reke mojej 7 letniej corce.

    Wychodze z zalozenia, chyba jak autor watku, ze dzieci z takimi rzeczmi
    musza byc oswojone. I jakos nie boje sie o laptopa, konsole czy dvd. A
    to wszystko moje dzieci same, 'w pewnych granicach', obsluguja.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 5. Data: 2009-11-11 20:24:11
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 11 Lis, 21:12, KuFeL <k...@s...o2.spam.pl> wrote:

> [...]
    > musza byc oswojone. I jakos nie boje sie o laptopa, konsole czy dvd. A
    > to wszystko moje dzieci same, 'w pewnych granicach', obsluguja.

    Masz chyba racje, a mnie czas umierac. Mnie kupili Drucha gdy mialem
    10-12, a powiekszalnik zbudowalem majac 13, wtedy tez zaczalem
    pstrykac.
    Pozdrawiam StaM

  • 6. Data: 2009-11-11 20:38:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Uzytkownik "StaM" <a...@y...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    >

    > Masz chyba racje, a mnie czas umierac. Mnie kupili Drucha gdy mialem
    > 10-12, a powiekszalnik zbudowalem majac 13, wtedy tez zaczalem

    Ja dostalem ami66 kiedym mialem 7 lat i nie rozstawalem sie z nim przez pare
    ladnych lat. Format dobry, tylko obiektyw kiepsciasty ;-) A powiekszalnik
    mial sasiad, zaczalem robic odbitki gdzies tak mniej wiecej w wieku 9 lat.
    Moje córki maja po szesc i cztery lata i obie maja male praktiki. Rózowe,
    latwe w obsludze, odporne na upadki. Starsza podchodzi do tematu z
    umiarkowanym entuzjazmem, ale mlodsza pstryka na kazdym wyjezdzie ile
    wlezie. Zatem - dlaczego nie?
    Ale dla trzylatki proponuje cos takeigo:
    http://allegro.pl/item809194156_aparat_cyfrowy_hello
    _kitty_nowy.html
    No a jesli rzeczywiscie na pare lat:
    http://allegro.pl/item800545966_rewelacyjny_samsung_
    l201_10_2_mpa_rozowy_warto.html
    http://allegro.pl/item812890119_nikon_coolpix_l19_no
    wy_rozowy_gwarancja_tanio.html
    http://allegro.pl/item813070340_praktica_dcz_8_3_roz
    owy.html

    Ten ostatni maja wlasnie moje córki.

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2009-11-11 21:00:18
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    > Masz chyba racje, a mnie czas umierac. Mnie kupili Drucha gdy mialem
    > 10-12, a powiekszalnik zbudowalem majac 13, wtedy tez zaczalem
    > pstrykac.
    > Pozdrawiam StaM

    No costy, nie chcesz zobaczyc jakie newsy wejda do uzytku codziennego tak za
    100 lat?:)
    A tak powazniej to tez w okolicach Twych lat zbudowalem powiekszalnik z
    wyswietlacza do bajek:)
    Co do dziecka to moja corka pstryka niestety telefonem, i nie zmienialbym
    tego faktu, gdybym wreszcie nie obejrzal tego, wiem ze kazdy swoje chwali,
    ale kadrowania to niejeden dorosly moglby sie od niej uczyc, a i ujecia
    zaskakujace; ma 7 lat i tez sie zastanawiam wciaz jaki dosc plaski kompakt
    jej sprawic...

    pozdro
    elm

  • 8. Data: 2009-11-11 21:15:19
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 11 Lis, 22:00, "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> wrote:

> [...]
    , a i ujecia
    > zaskakujace; ma 7 lat i tez sie zastanawiam wciaz jaki dosc plaski kompakt

    Tez zrobilem ten powiekszalnik z rzutnika "BAJKA" i z drewnianych
    szyn.
    Wczesniej robilem stykowki z wlasnej ramki. Korex kupilem.
    Wnuczka dostale na urodziny Lumix FZ38
    StaM

  • 9. Data: 2009-11-11 21:19:16
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Uzytkownik "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> napisal w wiadomosci grup

> [...]
    > zaskakujace; ma 7 lat i tez sie zastanawiam wciaz jaki dosc plaski kompakt

    Sie ciekawych rzeczy mozna dowiedziec.

    JD

  • 10. Data: 2009-11-11 21:51:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hdf5rn$spf$1@inews.gazeta.pl>,
    KuFeL <k...@s...o2.spam.pl> wrote:

> [...]
    > chetnie robi nim zdjecia. Tyle ze jak teraz przegladam zawartosc karty,
    > kasuje 99% z niej, bo sa rzeczy ktore naprawde dobrze kadruje i z jakims

    E tam. Rownie dobrze moglbys dac aparat malpie.
    Naprawde nie moglibyscie poczekac te kilka lat?

    TA