  • Data: 2009-11-19 06:56:58
    Temat: Re: Cyfrówka dla dziecka
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Thu 12 of Nov 2009 20:20, Gil wrote:

    > No Panowie nie macie racji.

    Mamy rację.

    > Popełniacie poważne, typowe błędy.

    Nie popełniamy, zwłaszcza poważnych. A jeśli już, to jakieś błahe
    żeby się uczyć na nich :->

    > Wielu rodzicom się zdaje, że ich dzieci przewyższają inne w rozwoju.

    Bo wiele przewyższa. Nawet dorosłych.

    > Niedostarczenie dzieciom zabawek typowych dla tego wieku a tylko
    > katowanie ich aparatmi cyfrowymi jest błędem.

    Dostarczenie aparatu nie oznacza pozbawienia pluszaka czy grzechotki.

    > Problem może sie ukazać
    > po paru latach jak
    > dziecko pójdzie do szkoły. Ale to już wasza sprawa.

    Nie tylko nasza .Mnie psychologowie posłali wcześniej
    do szkoły. Dzieciom nie zrobiłem takiej krzywdy.
    Co ciekawe, to psycholog szkolny, mimo że stwierdził u dzieci
    "przewyższanie innych w rozwoju" (jak uważał, z powodu wychowania
    bez telewizji) radził nie posyłać do zerówki - wówczas
    obowiązkowej - aby "dziecko się nie zmarnowało".

    > A jak sami sobie chcecie sprawić zabawke to się nie wymigujcie
    > dziećmi.

    Dostarczenie zabawki sobie nie wyklucza dostarczenia zabawki dziecku.

    PS Zawsze myślisz tak jednowymiarowo?

    --
    nb