  • Data: 2013-04-22 15:35:41
    Temat: Re: Cyfrowa ramka do zdjęć i grzejący się scalak AM7333
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    news:kl3c12$kh5$1@mx1.internetia.pl...

    > może pamięć już nie ta, ale NT4 obsługiwał USB? Już nie pamiętam, ale
    > jakoś mi się wydaje, że dopiero W2k. Miałby być jakieś specjalne

    Bezpośrednio nie, ale istnieje stos który się doinstalowuje, gdzie obsługuje
    na pewno większość napędów wymiennych, czyli peny, zdaje mi się, musiabym do
    ściągawki zajrzeć, niektóre drukarki, skanery USB raczej nie. Nie udało mi
    się karty sieciowej wtrybić, ale trudno powiedzieć, czy dlatego, bo brakuje
    jakichś mechanizmów pośredniczących, czy stos/system po prostu nie
    rozpoznaje urządzenia... w każdym razie stos włożone urządzenie widzi i
    chyba nawet je enumeruje, czy jak to się nazywa... w każdym razie na liście
    pojawia się stosowna sygnatura urządzenia.

    > rozwiązania do obsługo konkretnych urządzeń, ale zdaje się, że to nigdy
    > dobrze nie chodziło.

    No, ten stos, choć wszystkiego to on nie umiał, nawet z tymi napędami, mam
    huba, w którym są 4 porty nośników, NT4 widzi tylko 3. Same pendraki chodzą
    bardzo przyzwoicie, choć zdarza się, że port nośnika, po wyjęciu karty,
    potrafi pyskować "niemaskowalnym" komunikatem o problemie z napędem... Ale
    stabilności pozostałych to nie urąga.

    > NT4 na takim sprzęcie? Niezły hardcore.

    NT4 ma tę piękną cechę, że na takim sprzęcie nawet nienajgorzej sobie radzi,
    wystarczy mu nawet 20 MB (oficjalnie chyba nawet mniej, ale na kompku 486 z
    taką ilością pamięci posadziłem i nawet tak strasznie nie ciął), a jużprzy
    32 czuje się dość swobodnie. Zresztą, na 486 z 48MB RAM pędziłem też (tak,
    na tym samym sprzęcie) W2k, powolny był, ale o kurwicę nie przyprawiał. Nie
    próbowałem na 386.

    > A to ciekaw jestem, ale to na priv.
    > Pytałem, bo rzadko z tamtego konta coś wysyłam i po przejściu na IMAPa coś
    > mi się chrzani, a skala problemu nie usprawiedliwia zajmowania się tym
    > tematem jak na razie.

    W zasadzie też bym to olał, filtrować takich chujów nawet trochę umiem, ale
    trochę boję się o pewnych znajomych, których lubię, a którzy nie są tak
    ostrożni jak ja (jeden z nich na własną prośbę władował się w dość niemiłą
    kabałę z udziałem w Allegro - jako frajer-pośrednik dla "bardzo takich
    iPhone'ów), że jak do nich trafi, to znów uwierzą i się w to wmanewrują.

    > Ktoś Cię pewnie lubi ;)

    Cholera wie...

    > Sprawdzę dzisiaj albo jutro u siebie.

    OKi.