  • Data: 2010-11-27 07:30:38
    Temat: Re: Cyfra+ oferta dla stałych abonentów ;)
    Od: "sensei" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "josefff" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:4ceffc8f$0$20998$65785112@news.neostrada.pl...
    > To są normalne jaja.
    > Wysyłają pismo, każą do siebie dzwonić i okazuje się że proponują ofertę
    > gorszą niż dla nowych klientów.
    > Standardowa umowa na 19 miesięcy i jako bonus dla stałego klienta - tylko
    > 40% zniżki :D
    > Powiedziałem że jak naprawdę będą mieli dla mnie lepszą propozycję niż dla
    > nowych klientów, to niech zadzwonią ;)

    a ja powiedzialem ze najprawdopodobniej nie dadza mi ciekawszej oferty niz
    n-ka w porownywalnej cenie (48zł) przez caly okres Umowy wiec niech pomysla
    jak mi dac oferte konkurencyjna albo niech licza sie z wypowiedzeniem. Wielu
    liczy na oferte przedswiateczna ale pewnie sie przeliczy, sadze ze Cyfra
    straci wielu abonentow w tym roku.