  • 31. Data: 2010-11-29 14:50:38
    Temat: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/id0519$ae6$1@news.one
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Istotna zmiana warunków jest powodem do rozwiązania umowy z mocy
    > prawa.

    Tylko, że takiej nie ma

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 32. Data: 2010-11-29 14:53:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    t.pl

    > Tylko, że takiej nie ma

    Czyim zdaniem?

  • 33. Data: 2010-11-29 15:12:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Czyim zdaniem?

    Zdaniem regulaminu, umowy, czy co tam masz na myśli pisząc o istotnej
    zmianie warunków

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 34. Data: 2010-11-29 15:22:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >W wiadomości
    t.pl

    > Zdaniem regulaminu, umowy

    Wystarczy że będzie zdaniem UKE, UOKiK i sądów.
    Co sobie operator o tym sądzi, to już nie mój problem.

  • 35. Data: 2010-11-29 15:35:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Wystarczy że będzie zdaniem UKE, UOKiK i sądów.

    Jak sobie UOKiK, UKE lub sąd uzna, że brak jakiejkolwiek treści w
    dowolnym programie, której obecności nikt nigdzie nie gwarantował jest
    naruszeniem regulaminu lub umowy, to OK. A do tego czasu bądź uprzejmy
    nie siać fermentu.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 36. Data: 2010-11-29 17:06:25
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    CeSaR pisze:

    > Ta telewizja, która zapewni możliwość wyboru pojedynczych kanałów a nie
    > całych pakietów - wygra ze wszystkimi innymi. No chyba że zrobi to za chore
    > pieniądze.
    > Mnie nie interesuje dodawanie programów, których i tak nie mam czasu
    > oglądać. Gadanie pani z infolinii że dołożą mi w gratisie coś, czego jeszcze
    > nie mam i że będę miał miliony programów których i tak nie obejrzę - wali
    > mnie to.
    > Niech zostawią te, które oglądam, obniżą cenę o 60% i jest lux, będę more
    > than happy!

    Ja o to pytałem jakies pół roku temu. płace 5zł za kanał. Gdyby obecnie
    c+/CP/N ufali ze ich oferta to strzał w 10tke, to mieliby odemnie,
    jakieś 300 - 500 zł co miesiąc! Opłacało by im sie? Sądze ze nie bo
    wtedy nikt nie będzie chciał wiekszości kanałów....

    ToMasz

  • 37. Data: 2010-11-29 17:42:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > programie, której obecności nikt nigdzie nie gwarantował jest naruszeniem

    Nikt nie mówi, że jest naruszeniem, tylko że jest zmianą.
    Nie wiem czego nie rozumiesz.
    Oferta z polską ligą jest inną ofertą niż bez polskiej ligi.
    Czyli zmiana jest.
    Dla kogoś kto kupił ofertę dla polskiej ligi jest to zmiana istotna.

    I to są dwa konieczne warunki żeby umowę wypowiedzieć:
    1. zmiana
    2. istotna

    To czy ktoś coś gwarantował, czy nie gwarantował, nie ma DOKŁADNIE ŻADNEGO
    znaczenia.
    Zmienił ofertę, dla klienta ta zmiana robi realną różnicę i tyle.

    Jeśli tego nie rozumiesz i zrozumieć nie chcesz, to pisać wyrazy oburzenia
    możesz sobie do UOKiK który prezentuje identyczne stanowisk, ale może z
    racji wykonywanej funkcji mieć dla Ciebie więcej cierpliwości.

    Mnie dłużej szkoda na Ciebie klawiatury, więc EOD.

  • 38. Data: 2010-11-29 20:39:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Nikt nie mówi, że jest naruszeniem, tylko że jest zmianą.
    > Nie wiem czego nie rozumiesz.

    OK, warunków umowy i regulaminu które są wiążące nie zmienili. I co do
    tego nie ma żadnych wątpliwości. A zawartość programu nie jest
    przedmiotem umowy. Brak ligi, curlingu, kolarstwa szosowego, "Misia" i
    Łapu Capu nie stanowi zmiany wcześniej wspomnianych
    dokumentów. Brak podstaw do rozwiązania umowy z winy operatora

    > Oferta z polską ligą jest inną ofertą niż bez polskiej ligi.
    > Czyli zmiana jest.

    To jest tylko częsciowa zmiana treści, która nie jest przedmiotem umowy
    i regulaminu. Brak podstaw do rozwiązania umowy z winy operatora.

    > Dla kogoś kto kupił ofertę dla polskiej ligi jest to zmiana istotna.

    Może być, ale nie ma podstaw do rozwiązania umowy z winy operatora z
    powodu nie zaistnienia przesłanek dających takie prawo.

    > I to są dwa konieczne warunki żeby umowę wypowiedzieć:
    > 1. zmiana

    Zmiana czego?

    > 2. istotna

    O tym porozmawiamy jak odpowiesz na ww. pytanie

    > To czy ktoś coś gwarantował, czy nie gwarantował, nie ma DOKŁADNIE
    > ŻADNEGO
    > znaczenia.

    Oczywiście, że ma. Jakby w umowie i/lub regulaminie stało, że liga taka
    czy owaka będzie, a okazałoby się inaczej, to byłby powód do rozwiązania
    umowy. W przeciwnym wypadku... Sorry Winnetou, możesz się udać na drzewo

    > Zmienił ofertę, dla klienta ta zmiana robi realną różnicę i tyle.

    Nie zmienił. Zmienił treść, która nie jest przedmiotem umowy/regulaminu.
    Sam program był i jest. Treści programu nie są ofertą. Bez względu na to
    jak ważne dla kogoś mogą one być. Ale zgodzę się ,że obecność
    wybranych treści lub ich brak przekłada się na atrakcyjność oferty.
    Tylko, że ta nie jest usankcjonowana ani w umowie, ani w regulaminie.

> [...]
    > możesz sobie do UOKiK który prezentuje identyczne stanowisk, ale może
    > racji wykonywanej funkcji mieć dla Ciebie więcej cierpliwości.

    Ja się nie oburzam i nie widzę potrzeby (ani wcześniej nie zdradzałem
    takiej ochoty) pisania gdziekolwiek żeby nie robić z siebie pieniacza
    jak Ty. Dokałdnie tak samo mi zwisa czy liga jest, czy jej nie ma, na
    równi ze "Stawką..." bo to nie jest oferta, tylko treść danego programu,
    a których to pozycji brak nie stanowi zmiany oferty. Natomiast dobrze
    byłoby żebyś Ty dopuścił do myśli, że np. "Bolek i Lolek" nie jest
    ofertą, tak samo jak mecze dowolnie wybranej ligi.

    > Mnie dłużej szkoda na Ciebie klawiatury, więc EOD.

    Po prostu wiesz, że nie masz racji, ale fałszywa duma nie pozwala Ci się
    do tego przyznać i będziesz brnął do upadłego.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 39. Data: 2010-11-29 20:56:15
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-29 18:42, Cavallino pisze:
> [...]
    > Czyli zmiana jest.
    > Dla kogoś kto kupił ofertę dla polskiej ligi jest to zmiana istotna.

    Daj juz spokoj bo osmieszasz sie coraz bardziej. Chcesz powiedziec ze
    jesli nagle na Comedy Central przestana nadawac na przyklad South Park
    to bede mogl wypowiedziec umowe? Czy ty sie aby dobrze czujesz?

  • 40. Data: 2010-11-29 21:00:05
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-29 13:16, Cavallino pisze:
    > Żebyś nie miał złudzeń:
    > http://finanse.wp.pl/kat,1342,title,UOKiK-ukaral-Cyf
    rowy-Polsat,wid,11854915,wiadomosc.html?ticaid=1b546

    > Dla kogoś kto Cyfrę kupił właśnie dla polskiej ligi, to jest najbardziej
    > istotny warunek świadczenia usługi.

    Ale wiesz ze tutaj program=kanał? Poza tym Cyfra+ akurat ma to rozpisane
    w regulaminie (jak widze nawet go nie przeczytales) i w przypadku gdy z
    Twojego pakietu wycofaja CAŁY KANAŁ na którym ogladales ta polska lige,
    to tak, wtedy moglbys wypowiedziec umowe i dokladnie po bodajze 3
    miesiacach przestalbys byc abonentem Cyfry.

    Tyle.