  • Data: 2010-11-29 12:25:36
    Temat: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla kogoś kto Cyfrę kupił właśnie dla polskiej ligi, to jest najbardziej
    > istotny warunek świadczenia usługi.

    Wypada nam w takim razie tylko czekać, aż C+ straci prawa do polskiej ligi a
    Konio pójdzie do sądu zrywać umowę.

    W ten sam sposób możesz zerwać umowę bo Eurosport przestał rok temu nadawać
    transmisje z MotoGP a zamiast tego wstawił Superbike.
    Gdyby był kanał pod tytułem "Liga Polska W Piłke Kopaną" i nagle ten kanał
    został zastąpiony kanałem "Liga Ukraińska W Piłkę Kopaną" to rozumiem. A C+
    sport będzie, i dyskusja o jego zawartości jest taką samą dyskusją jak
    wspomniana "Stawka większa...." w Kino Polska.