  • Data: 2010-11-29 22:57:48
    Temat: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:id1alb$7ic$1@news.onet.pl...

    > "Zdaniem Urzędu każda istotna zmiana warunków świadczenia usługi powinna
    > powodować zmianę umowy, tym samym stwarzać konsumentom możliwość
    > odstąpienia od niej."
    >
    > To zrozum wreszcie ze w warunkach swiadczenia usługi masz rozpisane to
    > jakie kanały mozesz ogladac

    A Ty zrozum, że mowa nie jest o regulaminie i zmianie na papierku, tylko o
    zmianie faktycznej.
    Skoro od pewnego dnia żeby oglądać polską ligę musisz kupić pakiet innej
    platformy, to to co zostało w poprzedniej NIE JEST TYM SAMYM co kupowałeś, a
    co za tym idzie nie spełnia już celu w jakim kupowałeś.

    > Chyba w Twojej mocno alternatywnej rzeczywistosci.

    O ile się założysz cwaniaczku?

    > Ależ oczywiście, ale sad nie przyklepie rozwiazania umowy z powodu tego ze
    > na kanale Wojna i Pokój z jakichs powodów zaprzestana nadawania serialu
    > 'siedemnascie mgnien wiosny'.

    Chyba nadal nie zrozumiałeś o czym mowa.
    Tak więc EOD i z tobą, na siłę nie mam zamiaru uświadamiać kogoś, kto
    uświadomiony być nie chce.
    Trwaj sobie dalej w swoim błędnym mniemaniu, że wiesz wszystko, bo
    przeczytałeś jakiś regulamin.