  • Data: 2010-11-29 08:27:12
    Temat: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Może interesuję go coś, czego N-ka nie zapewni :)

    Ta telewizja, która zapewni możliwość wyboru pojedynczych kanałów a nie
    całych pakietów - wygra ze wszystkimi innymi. No chyba że zrobi to za chore
    pieniądze.
    Mnie nie interesuje dodawanie programów, których i tak nie mam czasu
    oglądać. Gadanie pani z infolinii że dołożą mi w gratisie coś, czego jeszcze
    nie mam i że będę miał miliony programów których i tak nie obejrzę - wali
    mnie to.
    Niech zostawią te, które oglądam, obniżą cenę o 60% i jest lux, będę more
    than happy!