    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Cyfra VS Analog
    Date: Wed, 07 Apr 2010 23:53:42 +0200

    kamil pisze:

    > Rozumiem, ze w ramach zadoscuczynienia zaczniesz pstrykac profesjonalnie
    > sluby za darmo? Mozesz oczywiscie podac numer konta, gdyby ktorys z
    > klientow zdecydowal sie wplacic dobrowolna donacje, raz na jakis czas
    > trafi sie pewnie stowka.

    No ale tak niektórzy robią.
    Zresztą, sam zrobiłem dokumentację systemu sterowników midi za darmo dla
    każdego, wystawiłem kilkadziesiąt archiwalnych map również za darmo do
    dowolnych celów, ofiarowałem swoich różnych zdjęć już tylu miejscom i
    ludziom, że nie pamiętam gdzie...

    Taki jest ten świat, są źli ludzie i psują rynek...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl