  • 51. Data: 2011-10-25 23:04:53
    Temat: Re: Ćwiartka :)
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-25 17:13, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał
    > w wiadomości news:j8647d$r6m$1@inews.gazeta.pl...

    > Biorąc pod uwagę, że ostatnio napisał iż z przyjemnością przyjmie płyn
    > chłodniczy z samochodu, który stał kilka lat nieużywany pod blokiem
    > propozycja hulajnogi nie jest specjalnie dziwna.

    Może liczył na dobry ferment. W końcu napiłby się czegoś lepszego niż
    The Naturat. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 52. Data: 2011-10-26 08:06:45
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:j8789h$854$1@news.dialog.net.pl...

    > Może liczył na dobry ferment. W końcu napiłby się czegoś lepszego niż The
    > Naturat. ;)

    Zmiana jednego z płynów ustrojowych odbiłaby się w statystyce grupy -
    sypnęłoby postami, że hej! ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 53. Data: 2011-10-26 23:25:42
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *RoMan Mandziejewicz* wrote in <news:742471835.20111023225441@pik-net.pl>:
    > Hello,
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/ggWYhYlbqwQOka
    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbM
    > vHk?feat=directlink
    > Ciekaw jestem, ile z Was może się pochwalić takim wynikiem...
    > 12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.

    13,5 roku w jednym samochodzie... http://tinyurl.com/69zhso9

    pozdr, R

  • 54. Data: 2011-10-26 23:38:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello radxcell,

    Wednesday, October 26, 2011, 11:25:42 PM, you wrote:

    > *RoMan Mandziejewicz* wrote in
    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbM

    > 13,5 roku w jednym samochodzie... http://tinyurl.com/69zhso9

    Ale tylko 187kkm ;P

    Po co skracasz tak krótki link:
    https://plus.google.com/103233039589215698911/posts/
    jTHSxFLAGno

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 55. Data: 2011-10-27 00:06:16
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jejku tak się chwalicie czy żalicie? :)

    W123 '80, przebieg 129 000km ;-)

  • 56. Data: 2011-10-27 00:37:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Nex,

    Thursday, October 27, 2011, 12:06:16 AM, you wrote:

    > Jejku tak się chwalicie czy żalicie? :)

    > W123 '80, przebieg 129 000km ;-)

    Phi! Niedzielny kierowca ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 57. Data: 2011-10-27 07:26:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Ciekaw jestem, ile z Was może się pochwalić takim wynikiem...
    > 12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.

    Nie uważam tego za jakiś wyczyn ani Twojego samochodu
    za szczególnie wyjątkowy okaz...
    W 2009 sprzedałem toyotę camry rocznik 1995 z licznikiem
    ponad 270 tys mil (432 tyś km) kupioną w 1998 z 47 tysięcy
    mil (75tyś km) na liczniku. Mamy więc 11 lat użytkowania
    i średnia wychodzi mi około 32.5 tyś kilometrów rocznie...

  • 58. Data: 2011-10-27 07:28:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink

    > Jasne!

    Widzisz - włascicieli toyoty nie imponują takie liczby...
    Swoją drogą chętnie porównałbym z Tobą listę napraw
    jakie zrobiłeś przez te 12 lat z listą napraw u mnie...

  • 59. Data: 2011-10-27 10:26:03
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    > Jejku tak się chwalicie czy żalicie? :)
    >
    > W123 '80, przebieg 129 000km ;-)

    Raczej chwalimy się ciekawostką :) BTW: większość starych samochodów, o
    niskim przebiegu, wcale NIE jest w stanie kolekcjonerskim...

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 60. Data: 2011-10-27 15:40:10
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

> [...]
    > mil (75tyś km) na liczniku. Mamy więc 11 lat użytkowania
    > i średnia wychodzi mi około 32.5 tyś kilometrów rocznie...

    PSZEMOL WRÓCIŁA na p.m.s! Gwiazdka się zbliża wielkimi krokami :)

    --
    pozdrawiam
    kml