  • 31. Data: 2009-07-22 20:47:35
    Temat: Re: Cwale sie- kupilem sportster'a - OT
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kuczu pisze:

    > Ale w tych starych 1100 komp obslugiwal chyba jedynie zaplon i wtrysk ?
    > Reszta czyli zegary i inne chuje muje chyba nie byly w to wpiete ?

    Trudno mi powiedzieć jak jest z GSem,nie wiem jak gość rozwiązał sprawę
    "kompa pokładowego",ale chyba tam jest prosto,spotkałem się z opiniami
    globtrotterów
    chwalących 1100GS za nieprzeładowanie elektroniką

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 32. Data: 2009-07-22 20:50:57
    Temat: Re: Cwale sie- kupilem sportster'a
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > Tak. licznik w km, w salonie HD, gdzie kupilem go utrzymuja, ze
    > poprzedni wlasciciel kupil go u nich, Mam swiadectwo homologacji, w
    > Karcie Pojadu jest wpisany dealer i ten gosciu poprzedni

    No to moze poprzednik chcial byc bardziej amerykanski i stad te odblaski
    :) Zreszta to latwo sprawdzic. Wszystkie szkla kierunkow i tylna lampa
    na USA maja oznaczenie DOTxxxx a nia Europe Exx.

    Bo bywaly drzewiej przypadki ze dealer sciagal tanio z USA nowy sprzet,
    dostosowywal go na szybko do naszych wymogow (lampa, licznik) i pchal z
    wiekszym zyskiem jako model europejski :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 33. Data: 2009-07-22 20:53:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Monster pisze:

> [...]
    > globtrotterów
    > chwalących 1100GS za nieprzeładowanie elektroniką

    No wlasnie. W starszych sprzetach z prostym zaplonem elektronicznym i
    nieskomplikowanym wtryskiem sie da. W tych nowszych z MotorManagement
    juz straszna rzezbe by trzeba odwalic.

  • 34. Data: 2009-07-22 20:59:03
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > No to moze poprzednik chcial byc bardziej amerykanski i stad te odblaski
    > :) Zreszta to latwo sprawdzic. Wszystkie szkla kierunkow i tylna lampa
    > na USA maja oznaczenie DOTxxxx a nia Europe Exx.

    Sprawdze to, zaintrygowaly mnie te ewentualne kombinacje dealera.
    Ale tylko na zasadzie ciekawosci, wazne ze da sie zarejestrowac, jest
    gwarancja itp.
    A propos gwarancji. Czy wymiana tlumikow to operacja powodujaca utrate
    tejze? Mowie o wymianie poza serwisem autoryzowanym. Wlasciwie mozna sie
    spodziewac co na to serwis. W koncu ioni z tego zyja wiec beda
    utrzymywali, ze przerobki poza serwisem powoduje utrate gwarancji :(

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 35. Data: 2009-07-22 21:10:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

> [...]
    > spodziewac co na to serwis. W koncu ioni z tego zyja wiec beda
    > utrzymywali, ze przerobki poza serwisem powoduje utrate gwarancji :(

    HGW. Zapytaj. Kazdy producent traktuje te kwestie inaczej.

  • 36. Data: 2009-07-22 21:20:20
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:
    > Laphroaig pisze:
    >
    > HGW. Zapytaj. Kazdy producent traktuje te kwestie inaczej.

    Chyba mi nie pozostaje nic innego niz zdac sie na serwis :(.
    Nie znam w okolicy nikogo , komu moglym zaufac w temacie "przerobki
    mojego sportstera" a Ty mieszkasz daleko (BTW, "grzebiesz" sie w HD
    tylko dla przyjaciol czy tez swiadczysz uslugi? (zabrzmialo oficjaanie
    z tym swiadczeniem uslug ;) )
    Poprzegladalem katalog, popatrzylem na ebay.co i ebay.de i widze, ze
    nie mam szans sie w tym polapac :(. Zbyt malo sie znam na budowie
    motocykla (ale zasade ssanie-sprezanie itp pamietam :) ) zeby samemu cos
    "wyhaczyc" na ebayach :(

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 37. Data: 2009-07-22 21:39:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > Poprzegladalem katalog, popatrzylem na ebay.co i ebay.de i widze, ze
    > nie mam szans sie w tym polapac

    A w czym tu sie polapywac ? Potrzeba Ci tlumiki albo kompletny wydech do
    Sporciaka od 2007 w gore. I to wszystko :) Gwarantuje Ci ze obojetne czy
    to 883 czy 1200 i obojetnie jaki model. I tak bedzie pasowac. A jesli
    bedziesz wymieniac same koncowki wydechu to beda posowac od rocznikow 04
    w gore. Tyle ze te starsze moge nie miec katalizatorow ale to Cie chyba
    malo interere :)

  • 38. Data: 2009-07-22 21:49:40
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > A w czym tu sie polapywac ? Potrzeba Ci tlumiki albo kompletny wydech do
    > Sporciaka od 2007 w gore. I to wszystko :
    A ja wiem czy caly czy tylko koncowki? Zeby lepiej gadalo to styknie
    koncowki wymienic? Z wczesniejszych postow wywnioskowalem, ze jesli
    tylko koncowki to nie trza calej tej zabawy z jakimis regulacjami?
    Zgadza sie?
    Reasumujac:
    1) Dla poprawy "gadania" wystarczy zmienic koncowki?
    2) Jesli punkt pierwszy to nie trzeba nic regulowac tylko przekrecic te
    koncowki?

    Dzieki za pomoc i przepraszam za upierdliwosc. Wkrotce mi przejdzie :).
    Bede musial sie pojawic na jakiejs preclowej imprezie coby sie
    zrewanzoawac soczkiem ;)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 39. Data: 2009-07-22 21:56:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > 1) Dla poprawy "gadania" wystarczy zmienic koncowki?

    Zasadniczo tak.

    > 2) Jesli punkt pierwszy to nie trzeba nic regulowac tylko przekrecic te
    > koncowki?

    Tak.

  • 40. Data: 2009-07-22 21:58:26
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>