  • 21. Data: 2009-07-22 20:15:39
    Temat: Re: Cwale sie- kupilem sportster'a
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 7/22/09 9:46 PM, Kuczu wrote:

    > Ale masz stockowy gaznik ?

    w sporcie mam stockowy i jest ok, ale w dynie mam stockowy i nie jest
    ok, bo lubi kichać, ale ten pierwszy rocznik TC tak ma z tego co wiem, w
    tym roku juz sobie obiecalem dynojety..

    sil

  • 22. Data: 2009-07-22 20:17:05
    Temat: Re: Cwale sie- kupilem sportster'a - OT
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    kocyk pisze:

    > Kucz, a tak mnie cos do glowy przyszlo ostatnio, jakby chciec zamienic
    > wtryskowy motocykl na gaznikowy, nie hd, ale jakas japonie/bmw, dla
    > uproszczenia dwugarkowy motor, sa jakies gotowe rozwiazania, czy
    > trzebaby szczepic z czegos produkowanego kiedys? Mam na mysli, czy mozna
    > kupic jakies sensowne baterie dwugaznikowych mikuni czy keihinow,
    > wsadzic zamiast wtrysku i wyjebac polowe obwodow komputera? Costam musi
    > zostac, zeby zegray nadal dzialaly, ale zeby nie sterowal silnikiem.
    > K.14.

    Słyszałem o zamontowaniu Bingów 40 w R1100GS,ponoć działa,nie ma
    odcięcia obr i się wyżej kręci

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 23. Data: 2009-07-22 20:17:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:
    > Hi,
    > no to troche fotek z pierwszej sesji zdjeciowej, Niezbyt udanej ze
    > wzgledu na nieodseparowane otoczenie
    >
    > http://www.bikepics.com/members/laphroaig/

    A to nie import z USA przypadkiem ? Bo swiadcza o tym czerwone odblaski
    na tylnym blotniku. U nas nie da sie teoretycznie zarejestrowac z tym
    motocykla. Na Europe te odblaski musza byc pomaranczowe albo wcale.
    Licznik masz w kmh ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 24. Data: 2009-07-22 20:20:50
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

> [...]
    > na tylnym blotniku. U nas nie da sie teoretycznie zarejestrowac z tym
    > motocykla. Na Europe te odblaski musza byc pomaranczowe albo wcale.

    Tak. licznik w km, w salonie HD, gdzie kupilem go utrzymuja, ze
    poprzedni wlasciciel kupil go u nich, Mam swiadectwo homologacji, w
    Karcie Pojadu jest wpisany dealer i ten gosciu poprzedni

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 25. Data: 2009-07-22 20:32:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Sil pisze:
    > w dynie mam stockowy i nie jest ok, bo lubi kichać, ale ten pierwszy rocznik TC
    tak ma z tego co wiem, w
    > tym roku juz sobie obiecalem dynojety..

    A "odplombowales" juz pilota i regulowales mieszanke ? Bo stockowe
    ustawienia sa slabe. A glowna dysze jaka masz ? Bo moze wystarczy
    zamontowac 185 i bedzie ganiac jak wsciekla.

  • 26. Data: 2009-07-22 20:36:53
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 7/22/09 10:06 PM, Laphroaig wrote:
    > luższą metę wkur...jąco hałasuje)
    >
    > Moze masz do sprzedania ;)

    dawno sprzedane

    > Masz jakis numer tych wydechow? I +/- za ile one byly?
    > Te oryginalne to rzeczywiscie troche wykastrowane.

    w katalogu z akcesoriami do h-d masz osobny dzial screaming eagle i tam
    znajdziesz te glośne wydechy SE z adnotacją NOT STREET LEGAL. Te o
    ktorych pisalem sa STREET LEGAL za wyjątkiem kalifornii czy jakoś tak,
    ale to było kilka lat temu. Te pierwsze wydechy mają na jednej z rur
    wytłoczone logo screaming eagle, a te drugie harley-davidson.
    Popatrzylem w katalog 2008 i cholera teraz to sie w tym trudno polapac.
    Ja mam w dynie 80366-99 i dla mnie sa super, tych do sporta nie moge
    teraz znalezc, ale wg mnie trzeba szukac tych z najnizsza liczbą -xx po
    kresce, jest to rok wprowadzenia czesci do obrotu i im glebiej w 20 wiek
    tym dalej od normy euro3 :-). Jesli bardzo ci zalezy sprawdze jutro te
    wydechy sporta na żywca jaki mają numer.

    sil

  • 27. Data: 2009-07-22 20:40:34
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 7/22/09 10:32 PM, Kuczu wrote:

    > A "odplombowales" juz pilota i regulowales mieszanke ? Bo stockowe
    > ustawienia sa slabe. A glowna dysze jaka masz ? Bo moze wystarczy
    > zamontowac 185 i bedzie ganiac jak wsciekla.

    przez 10 lat nigdy w tym gazniku nic nie regulowalem poza obrotami biegu
    jałowego, ale uszczelka przy filtrze powietrza juz parcieje, stad wiec
    te dynojety i generalnie plany looknięcia w gaznik

    sil

  • 28. Data: 2009-07-22 20:41:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Monster pisze:

    > Słyszałem o zamontowaniu Bingów 40 w R1100GS,ponoć działa,nie ma
    > odcięcia obr i się wyżej kręci

    Ale w tych starych 1100 komp obslugiwal chyba jedynie zaplon i wtrysk ?
    Reszta czyli zegary i inne chuje muje chyba nie byly w to wpiete ?

  • 29. Data: 2009-07-22 20:42:00
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Sil wrote:

> [...]
    > teraz znalezc, ale wg mnie trzeba szukac tych z najnizsza liczbą -xx po
    > kresce, jest to rok wprowadzenia czesci do obrotu i im glebiej w 20 wiek

    Dzieki za wskazowki mogace mi pomoc w namierzeniu czegos sensownego. A
    jesli zerkniesz na zywca to tez bede wdzieczny. Sprawa nie jest pilna.
    A jesli zapomnisz to sie kiedys przypomne :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 30. Data: 2009-07-22 20:47:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Sil pisze:

    > przez 10 lat nigdy w tym gazniku nic nie regulowalem poza obrotami biegu
    > jałowego,

    I blad. Keihin CV ma duzy potencjal tylko fabrycznie jest zestrojony
    bardzio niefortunnie. Zwlaszcza jesli ensperymentowales z wydechami.

    > ale uszczelka przy filtrze powietrza juz parcieje,

    To nie problem. Problemem bywa co najwyzej guma na portkach w ktorej
    siedzi gaznik.

    > stad wiec te dynojety i generalnie plany looknięcia w gaznik

    No ja mam przygotowane do montazu Dynojet Thunderslide i Hyperchargera.
    Poki co wlasciciel motocykla pojechal na krotkie wakacje ale next week
    bede to montowal. Na razie ten Night Train chodzi slabo na zimnym i
    wymaga czestego operowania ssaniem. Zobacze co bedzie po grzebnieciu
    gaznika.