  • 41. Data: 2009-07-23 08:09:44
    Temat: Re: Cwale sie- kupilem sportster'a - OT
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > Hmmm. Wejebal polowy obwodow kompa sie nie da. Mozna wyjebac kompa
    > calkowicie, wymienic zaplon na autonomiczny i wlozyc gazniki. Tak sie to
    > robi w TwinCamach. Ale w motocyklu gdzie jest caly MotorManagement to
    > sie raczej nie uda. Komp zdurnieje z braku sygnalu z czujnikow przy
    > wtrysku i sondy lambda.

    No wlasnie nie wiem, jakby nie mial sygnalu z lambdy to powinien za nia
    przyjac 1 i wyswietlic blad conajwyzej, a w sumie predkosc, obroty i
    bieg to komputer czujnikami powinien rozpoznawac niewazne czy mialby
    sygnaly z wtryskow czy nie. Ale w sumie sobie zgaduje.
    Jakby wyjebac kompa calkowicie, to traci sie w dzisiejszych motocyklach
    tez licznik, nie?
    K.

  • 42. Data: 2009-07-23 08:33:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kocyk pisze:
> [...]

    > bieg to komputer czujnikami powinien rozpoznawac niewazne czy mialby
    > sygnaly z wtryskow czy nie. Ale w sumie sobie zgaduje.

    I przejdzie Ci w tryb serwisowy albo nie odpali w ogole. Nie dostanie
    sygnalu z czyjnikow przepustnic, przeplywomierza i co on tam jeszcze
    moze miec i zdurnieje. Poza tym do gaznikow trzeba wywalic pompe paliwa
    i dosyc mocno przekonstruowac zbiornik.

    > Jakby wyjebac kompa calkowicie, to traci sie w dzisiejszych motocyklach
    > tez licznik, nie?

    A ja nie wiem, ja nie mam licznika bo i po co ? Czuje na gebie ile jade :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 43. Data: 2009-07-23 08:46:33
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message

> [...]
    > zamiast wtrysku i wyjebac polowe obwodow komputera? Costam musi zostac,
    > zeby zegray nadal dzialaly, ale zeby nie sterowal silnikiem.

    Co prawda pytanie jest do Kucza jednak wydaje mi sie ze istnieje duze
    prawdopodobienstwo ze Ci Panowie:
    www.powerproject.pl
    maja pojecie o pojazdowej komputerologii. Zacytuje kolege ktory zwiedzil na
    bieliznie 955 nieco miejsc bez sukcesu, z paru wrecz wyjechal porazony
    indolencja by, zupelnie przypadkowo, trafic tam:
    "Chlopaki w szczegolnosci zdecydowanie ogarniaja temat komputerow, map
    zaplonow etc. Do tego, jakies dwa miesiace temu dostali autoryzacje od
    trjumfa -> maja wszelkie niezbedne narzedzia, komputer diagnostyczny.

    A co w gruncie rzeczy najwazniejsze: im sie chce. Cos, z czym walka
    trwala od zeszlego roku zajelo im jakies trzy dni. i nie musialem sie
    umawiac na za miesiac, tylko na ten sam dzien. I od razu sie za ten
    motocykl zabrali. Co mnie rozbroilo: dzis, czyli po jakichs dwoch
    tygodniach od odebrania moto, dostalem rano telefon z pytaniem, czy
    wszystko z moto w porzadku.

    Ogolnie to jestem zadowolony i polecam.

    Na marginesie:
    cale miejsce wyglada dosc imponujaco, bo jest niejako chyba filią VTG,
    czyli gosci co fury tuninguja. Hamownia, corvetty, chromowane
    sprezarki wystajace na pol metra z maski etc. Dzieki temu chyba maja
    spore wsparcie merytoryczne, bo to powazna firma w sumie jest. Do tego
    w samym warsztacie motocyklowym pewne wrazenie robi liczba butli nitro
    pod sciana."

    Oczywiscie, czas pokaze czy doswiadczenie Sajgona bedzie powtarzalne.

    weFAQ&v=qvj

  • 44. Data: 2009-07-23 09:18:31
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > I przejdzie Ci w tryb serwisowy albo nie odpali w ogole. Nie dostanie
    > sygnalu z czyjnikow przepustnic, przeplywomierza i co on tam jeszcze
    > moze miec i zdurnieje.

    Pytanie, czy jak przejdzie w tryb serwisowy przestanie wyswietlac
    predkosc i obroty. Bo ze zglupieje to w sumie niewazne.

    > Poza tym do gaznikow trzeba wywalic pompe paliwa
    > i dosyc mocno przekonstruowac zbiornik.

    Fakt, o tym zapomnialem.

    > A ja nie wiem, ja nie mam licznika bo i po co ? Czuje na gebie ile jade :)

    Przebiegi mnie interesuja. Stan paliwa. Takie tam:) W sumie, w
    niektorych krajach, predkosci tez.
    A takie louisowskie liczniki i fabryczne czujniki - zagra to, czy musi
    byc dzialajacy komp?
    K.

  • 45. Data: 2009-07-23 09:22:48
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kefir wrote:

    > Co prawda pytanie jest do Kucza jednak wydaje mi sie ze istnieje duze
    > prawdopodobienstwo ze Ci Panowie:
    > www.powerproject.pl
    > maja pojecie o pojazdowej komputerologii.

    O, dzieki. Do wywalenia mompa moze sie nie przydadza, poza tym to czysto
    teoretyczne rozwazania, natomiast moze wreszcie ktos zestroi mi
    powercommandera.
    K.14.

  • 46. Data: 2009-07-23 19:57:19
    Temat: Re: Cwale sie- kupilem sportster'a
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Bo bywaly drzewiej przypadki ze dealer sciagal tanio z USA nowy sprzet,
    > dostosowywal go na szybko do naszych wymogow (lampa, licznik) i pchal z
    > wiekszym zyskiem jako model europejski :)

    Hi, dokonalem ogladu i wniski takie:
    na kierunkach i tylnej lampie nie moge sie dopatrzec numerow. Ale ja
    stary jest :(. Natomiast podrejestracja jest taka odblaskowa listwa
    oznaczona "DOT". Wiec sugerowaloby to wersje hamerykanska. Jendka
    zajrzalem do manuala (polska wersja) i jest dokladny opis znaczenie
    pozycji w VIN'ie. I z numerow VIN wynika, ze jest to wersja na rynek
    poza USA.
    Wiec chyba jednak mozna przzyjac, ze jest to moto salonowe, kupione w
    Polsce , drugi wlasciciel :).

    Jeszcze raz dzieki dzieleni esie wiedza :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 47. Data: 2009-07-24 05:46:58
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Kuczu wrote:
    Bo bywaly drzewiej przypadki ze dealer sciagal tanio z USA nowy
    sprzet,dostosowywal go na szybko do naszych wymogow (lampa, licznik) i pchal
    z wiekszym zyskiem jako model europejski :)

    Rajt ale kolega pisal ze ma homo na to moto...a zaden dealer nie pozwolil by
    sobie na homologacje pojedynczej sztuki (koszty + badania zniszczeniowe :) )
    Taka partyzantke rejestruje sie na sprowadzona w ilosci jedniej szt
    rocznie - i nie podlega to homologacji...

    ***Uzytkownik "Laphroaig"
    Hi, dokonalem ogladu i wniski takie: na kierunkach i tylnej lampie nie moge
    sie dopatrzec numerow. Ale ja
    stary jest :(.

    Na szklo paczaj...

    ***Wiec chyba jednak mozna przzyjac, ze jest to moto salonowe, kupione w
    Polsce , drugi wlasciciel :).

    Jak masz homologacje jestes gosc i nie ma co sie pochylac wiecej nad tym...

    --
    T i zólte
    (te najszypsze)

  • 48. Data: 2009-07-24 05:59:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

> [...]
    > Taka partyzantke rejestruje sie na sprowadzona w ilosci jedniej szt
    > rocznie - i nie podlega to homologacji...

    A to nie jest tak ze sie homo jedna sztuke i dostaje sie papier na
    wiecej egzemplarzy ?

  • 49. Data: 2009-07-24 06:19:06
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Kuczu"
    A to nie jest tak ze sie homo jedna sztuke i dostaje sie papier na wiecej
    egzemplarzy ?

    Tak dostaje sie papier na wiecej z tym, ze na konkretne nr VIN...t.j.
    przychodzi 500 szt od 001 do 500 i na to jest homologacja. Wiec przypadkowy
    import jest wykluczony.

    A sprzet z USA wyprodukowany na rynek USA ale zaadoptowany do wymogow EU
    latwo poznac po czarnej nalepce homologacyjnej. I to rzeczywiscie sa
    dostosowana europejskie a nie sciemka z naklejka.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 50. Data: 2009-08-18 20:55:22
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 09-07-22 22:47, Kuczu wrote:
    Zobacze co bedzie po grzebnieciu
    > gaznika.

    Interesowales sie wózkami bocznymi do hd, czy Motorvation to dobra firma?
    sil