  • Data: 2009-07-28 06:09:40
    Temat: Re: Crunchpad - już niedługo na rynku?
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 00:02:18 +0200, Ajoka napisał(a):

    > Crunchpad -
    > notebook tylko z wirtualną klawiaturą i dotykowym ekranem.
    > A ze zdjęć widać że już go mają - tylko czekać aż pojawi się w sklepach.

    Nie jestem taki przekonany, że go mają.
    Te zdjęcia - z wyjątkiem zawartości strony - są identyczne jak
    te, które krążyły po sieci jeszcze niedawno, ale też nie są
    identyczne z najnowszymi zdjęciami Crunchpada na stronie
    TechCrunch. Dlatego też coś mi się wydaje, że to montaż
    w celach reklamowych.

    Co nie zmienia faktu, że samo urządzenie wygląda bardzo ciekawie
    i jeśli tylko cena będzie znośna, to sobie je sprawię - nie liczyłbym
    jednak, że będzie u nas dostępne w tym roku...

    Pozdrawiam,
    Waldek