  • 11. Data: 2009-01-20 07:48:35
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: Marek Goldmann <m...@g...com>

    On Jan 20, 1:02 am, czakey <c...@d...ask.stupid.questions> wrote:

    > Wstało.

    W Łodzi leży i kwiczy dalej... To już 14 godzina (z krótkimi przerwami
    na działanie)!

    --
    Marek

  • 12. Data: 2009-01-20 08:00:02
    Od: byel <p...@w...nic.pl>

    Marek Goldmann wrote:

    > W Łodzi leży i kwiczy dalej... To już 14 godzina (z krótkimi przerwami
    > na działanie)!

    U mnie (Warszawa-LIM) leży ponownie od ~8:30.

    Paweł

  • 13. Data: 2009-01-20 08:19:40
    Od: m...@7...com

    On 19 Sty, 21:17, Marcin Gondek <d...@e...net> wrote:
    > hej,
    >
    > Czy ktoś wie co się stało w Crowley'u? przynajmniej w Warszawie
    > wszystko pada co kilka sec od ok. 18:30
    >
    > --
    > Marcin Gondek / Drixterhttp://drixter.e-utp.net

    ghhrrr.... w Krakowie też się Crowley chrzani od ok. 18.45 wczoraj do
    teraz, tj. 9.20...
    oczywiscie w BOA wszyscy kosultanci sa zajeci, prosze czekac....

  • 14. Data: 2009-01-20 08:39:22
    Temat: Crowley osiągnął dno.. równia pochyła?
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    K <...@...c> wrote:

    > na miesiac, gora dwa ;]

    Pudło, kolego.. ;) Stało jedynie do 8:50 rano :<<<

    Od około roku cały szkielet Crowleya rzeczywiście padał regularnie
    co miesiąc. Kiedyś pisałem tu nawet podjąc daty godziny i czas
    trwania fuckupów po całości:

    http://www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/2008/07/0177.html

    Ale ostatnio jest już coraz gorzej, chyba ilość odchodzących
    klientów poirytowanych tymi samymi powtarzającymi się awariami
    spowodowała równię pochyłą :/

    Wg mnie Crowley był najmniej wiarygodnym i pewnym operatorem roku 2008,
    a teraz już od początku mocno pracuje na ten sam tytuł w roku 2009.
    Prawie wszędzie już z nich zrezygnowałem, ale tam gdzie jeszcze
    muszę mieć z nimi cokolwiek wspólnego, to tylko boli i irytuje.

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 15. Data: 2009-01-20 09:12:19
    Temat: Re: Crowley osiągnął dno.. równia pochyła?
    Od: mryf <m...@o...pl>

    On 20 Sty, 09:39, "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> wrote:

> [...]
    > Prawie wszędzie już z nich zrezygnowałem, ale tam gdzie jeszcze
    > muszę mieć z nimi cokolwiek wspólnego, to tylko boli i irytuje.

    Niestety dalej są problemy ale cierpliwości chłopaki cały czas walczą
    by usunąć usterkę.

  • 16. Data: 2009-01-20 10:08:46
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Marcin Gondek pisze:
    > hej,
    >
    > Czy ktoś wie co się stało w Crowley'u? przynajmniej w Warszawie
    > wszystko pada co kilka sec od ok. 18:30

    Mam(y) transmisję do PL-IXa z Wrocławia. Nie działa już 14h a informacja że
    optymistycznie zadziała ok. 24... czyli po ok. 28h od awarii :/

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 17. Data: 2009-01-20 10:55:56
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> wrote:

    > Mam(y) transmisję do PL-IXa z Wrocławia. Nie działa już 14h a
    > informacja że optymistycznie zadziała ok. 24... czyli po ok. 28h od
    > awarii :/

    - ?? 8-o
    Skąd masz taką informację?

  • 18. Data: 2009-01-20 11:11:09
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    > Niestety dalej są problemy ale cierpliwości chłopaki cały czas walczą
    > by usunąć usterkę.

    tylko czy aby wiedzą czego szukają ??

    Marcin

  • 19. Data: 2009-01-20 12:54:34
    Od: Michal Wrobel <m...@g...com>

    On 20 Sty, 11:55, "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> wrote:

    > - ?? 8-o
    > Skąd masz taką informację?

    W DI informacja z działu PR Crowleya, bo inaczej tego nie można
    nazwać ;)
    http://di.com.pl/news/25490,0,Siec_Crowley_wraca_do_
    siebie_po_awarii.html

    pzdr,
    Michał Wróbel

  • 20. Data: 2009-01-20 13:07:30
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Michal Wrobel pisze:

    > http://di.com.pl/news/25490,0,Siec_Crowley_wraca_do_
    siebie_po_awarii.html

    "Obecnie sieć wraca już do stabilnego działania."

    Heh... my za mały klient jesteśmy żeby u nas wróciła. Dwa łącza - 10Mbit
    i 4Mbit (a to pierwsze z łączem BACKUP) i leży od wczoraj, od 23:50 do
    TERAZ. Parę tysięcy użytkowników naszego systemu ma dziś praktycznie
    wolne bo sieć Crowleya wraca do siebie :|