  • 11. Data: 2004-08-01 16:18:27
    Temat: Re: Crowley - awarie
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Jakub Klausa wrote:

    > Zgłaszać? Owszem, faksem. Szanuję swój czas - w odróżnieniu od tej firmy.
    > Zresztą, po PR tej firmy widać, że biznes nie jest jej grupą docelową.
    > Administracja państwowa - to co innego. Tam nie chodzi o jakość :> W każdym
    > razie nie o jakość usług transmisji danych :P ;>

    mam znajomego ktory pracy w jednej z takich instytucji i otwarcie mi
    mowil ze crowley sprzedaje im 2Mbit/s w opcji standard prawie za darmo
    jedynie dla tego aby instytucja ta zalatwiala dofinansowanie do rozwoju
    infrastruktury w wojewodztwie.

    --
    VoMi7

  • 12. Data: 2004-08-01 16:23:42
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    VoMi7 wrote:

> [...]
    > mowil ze crowley sprzedaje im 2Mbit/s w opcji standard prawie za darmo
    > jedynie dla tego aby instytucja ta zalatwiala dofinansowanie do rozwoju

    Hmmm, a jaki Crowley ma miec w tym biznes?

  • 13. Data: 2004-08-01 16:42:44
    Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>

    Michal Gawrylczyk <m...@g...pl> wrote:

    MG=> Hmmm, a jaki Crowley ma miec w tym biznes?

    Gdybym miał strzelać, to powiedziałbym, że ktoś tę infrastrukturę musi
    zbudować, ktoś nią musi zarządzać, ktoś musi serwisować urządzenia, itp.,
    itd. A jak można sobie poszaleć przy opracowywaniu różnego rodzaju koncepcj,
    projektów i innych takich? :> Jak mawia pewna znana osobistość - 'to nie są
    tanie rzeczy'. :>

    Kuba
    --
    Jakub Klausa, JK762-RIPE, j...@b...pl
    * "Holly zombie Jesus!" - Professor - Futurama 2/17 *

  • 14. Data: 2004-08-01 21:56:06
    Od: Bartlomiej Jung <e...@i...w.stopce>

    On Sat, 31 Jul 2004 22:04:04 +0200, VoMi7
    <v...@N...altanet.pl> wrote:
    >no ale pady zawsze w czasie szczytu na kilka godzin srednio co 2-3tyg ?
    >
    >za lacze za ktore placi sie w tys zł ? to na moim domowym iDSL nie
    >mialem od roku zadnego padu.

    Jakbys zobaczyl instalacje Crowleya na dachach to bys sie przestal
    dziwic, ze to tak czesto pada i tyle kosztuje. W tych lokalizacjach
    ktore przypadkiem widzialem zadna nie miala odgromowki na kablu i/lub
    na antenie. Jak piorun im walnie to maja sprzet do wymiany. Kable
    polozone po prostu na ziemi, albo pogiete albo ponaciagane zbyt mocno.
    A wymiana kabla raz na rok (bo dluzej to nie wytrzyma) kosztuje i to
    nie malo. Po prostu ogolny syf. Na jednej lokalizacji powiesili
    antenke praktycznie na drabince po ktorej sie wchodzi zamiast postawic
    slupek z metr dalej. Wszyscy korzystaja z niej jak wchodza, bo jest za
    co sie zlapac. I oczywiscie przy wchodzeniu/schodzeniu czesciowo
    zaslania sie antene swoim cialem. BHP i inne przepisy tez widocznie
    maja bardzo gleboko.

    --
    Bartłomiej "Maly Mis" Jung
    newsy AT bjung.com GG#14042

  • 15. Data: 2004-08-03 22:11:56
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Bartlomiej Jung wrote:

    > Jakbys zobaczyl instalacje Crowleya na dachach to bys sie przestal
    > dziwic, ze to tak czesto pada i tyle kosztuje.

    Dziś był u mnie "personel techniczny" tegoż operatora, który zakłada mi
    łącze do testowania internetu i FR w ichnej sieci. Obraz nędzy i rozpaczy -
    dwóch gostków w śmierdzących, przepoconych i niemiłosiernie brudnych
    ciuchach założyło instalację. Jutro zaczynam testy, ale po tym, co dziś
    zobaczyłem jakiś niesmak mnie naszedł... Dla porównania - profesjonalna
    ekipa montażowa z Futuro oraz bardzo komunikatywny handlowiec, którzy byli 2
    tygodnie temu zostawili naprawdę miły wizerunek firmy i mimo, że LMDS z
    Futuro nie do końca działa tak jakbym chciał, to psów na nich nie powieszę.
    Zresztą okazało się, ze LMDS w Futuro nie musi być jedynym rozwiązaniem,
    więc rozmawiamy dalej...

    --
    TOM TS635-RIPE LAN/MAN Administrator

  • 16. Data: 2004-08-04 22:15:16
    Od: Bartlomiej Jung <e...@i...w.stopce>

    On Wed, 4 Aug 2004 00:11:56 +0200, Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>
    wrote:

> [...]
    >łącze do testowania internetu i FR w ichnej sieci. Obraz nędzy i rozpaczy -
    >dwóch gostków w śmierdzących, przepoconych i niemiłosiernie brudnych

    Zapytaj sie ich ile Crowley placi im za instalacje to zrozumiesz
    dlaczego tak a nie inaczej wygladaja. Placa im najmniej na rynku :-(((
    Inny operator placi 5 razy wiecej za instalacje, ale _wymaga_ dobrej
    jakosci wykonania i odpowiedniego wygladu swoich ekip. I instalacje
    terminali sa sprawdzane. Jesli ktos z Crowleya pofatyguje sie
    sprawdzic jak wyglada instalacja u Ciebie to polecam zagrac w
    totolotka tego dnia, bo masz takie szczescie ile wynosi szansa na
    trafienie szostki w duzym lotku :-)

  • 17. Data: 2004-08-05 06:19:59
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Bartlomiej Jung <e...@i...w.stopce> napisał(a):

> [...]
    > sprawdzic jak wyglada instalacja u Ciebie to polecam zagrac w
    > totolotka tego dnia, bo masz takie szczescie ile wynosi szansa na

    np. Netia po wykonaniu instalacji przysyla inna osobe do sporzadzenia
    dokumentacji fotograficznej. Kable sa prowadzone bardzo porzadnie, w
    listwach, nawet router i modem sa mocowane do sciany (jesli ktos nie
    ma racka). Znacznie lepiej niz u Futuro.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 18. Data: 2004-08-05 10:08:23
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

> [...]
    > listwach, nawet router i modem sa mocowane do sciany (jesli ktos nie
    > ma racka). Znacznie lepiej niz u Futuro.

    Potwierdzam, byłem dziś u kilenta konfigiurować sieć pod zakończenie BDI z
    Netii - jest dokładnie jak piszesz, nawet zewnetrzny zasilacz do CellPipe-a
    umocowali obejmą na ścianie, wszystko ładnie w listewkach pochowane - bardzo
    pozytywne wrażenie.

    --
    TOM
    TS635-RIPE MAN Administrator