-
11. Data: 2004-08-01 16:18:27
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>
Jakub Klausa wrote:
> Zgłaszać? Owszem, faksem. Szanuję swój czas - w odróżnieniu od tej firmy.
> Zresztą, po PR tej firmy widać, że biznes nie jest jej grupą docelową.
> Administracja państwowa - to co innego. Tam nie chodzi o jakość :> W każdym
> razie nie o jakość usług transmisji danych :P ;>
mam znajomego ktory pracy w jednej z takich instytucji i otwarcie mi
mowil ze crowley sprzedaje im 2Mbit/s w opcji standard prawie za darmo
jedynie dla tego aby instytucja ta zalatwiala dofinansowanie do rozwoju
infrastruktury w wojewodztwie.
--
VoMi7
-
12. Data: 2004-08-01 16:23:42
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>
VoMi7 wrote:
> Jakub Klausa wrote:
>
>> Zgłaszać? Owszem, faksem. Szanuję swój czas - w odróżnieniu od tej firmy.
>> Zresztą, po PR tej firmy widać, że biznes nie jest jej grupą docelową.
>> Administracja państwowa - to co innego. Tam nie chodzi o jakość :> W
>> każdym razie nie o jakość usług transmisji danych :P ;>
>
> mam znajomego ktory pracy w jednej z takich instytucji i otwarcie mi
> mowil ze crowley sprzedaje im 2Mbit/s w opcji standard prawie za darmo
> jedynie dla tego aby instytucja ta zalatwiala dofinansowanie do rozwoju
> infrastruktury w wojewodztwie.
Hmmm, a jaki Crowley ma miec w tym biznes?
-
13. Data: 2004-08-01 16:42:44
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>
Michal Gawrylczyk <m...@g...pl> wrote:
MG=> Hmmm, a jaki Crowley ma miec w tym biznes?
Gdybym miał strzelać, to powiedziałbym, że ktoś tę infrastrukturę musi
zbudować, ktoś nią musi zarządzać, ktoś musi serwisować urządzenia, itp.,
itd. A jak można sobie poszaleć przy opracowywaniu różnego rodzaju koncepcj,
projektów i innych takich? :> Jak mawia pewna znana osobistość - 'to nie są
tanie rzeczy'. :>
Kuba
--
Jakub Klausa, JK762-RIPE, j...@b...pl
* "Holly zombie Jesus!" - Professor - Futurama 2/17 *
-
14. Data: 2004-08-01 21:56:06
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: Bartlomiej Jung <e...@i...w.stopce>
On Sat, 31 Jul 2004 22:04:04 +0200, VoMi7
<v...@N...altanet.pl> wrote:
>no ale pady zawsze w czasie szczytu na kilka godzin srednio co 2-3tyg ?
>
>za lacze za ktore placi sie w tys zł ? to na moim domowym iDSL nie
>mialem od roku zadnego padu.
Jakbys zobaczyl instalacje Crowleya na dachach to bys sie przestal
dziwic, ze to tak czesto pada i tyle kosztuje. W tych lokalizacjach
ktore przypadkiem widzialem zadna nie miala odgromowki na kablu i/lub
na antenie. Jak piorun im walnie to maja sprzet do wymiany. Kable
polozone po prostu na ziemi, albo pogiete albo ponaciagane zbyt mocno.
A wymiana kabla raz na rok (bo dluzej to nie wytrzyma) kosztuje i to
nie malo. Po prostu ogolny syf. Na jednej lokalizacji powiesili
antenke praktycznie na drabince po ktorej sie wchodzi zamiast postawic
slupek z metr dalej. Wszyscy korzystaja z niej jak wchodza, bo jest za
co sie zlapac. I oczywiscie przy wchodzeniu/schodzeniu czesciowo
zaslania sie antene swoim cialem. BHP i inne przepisy tez widocznie
maja bardzo gleboko.
--
Bartłomiej "Maly Mis" Jung
newsy AT bjung.com GG#14042
"All those moments will be lost... in time...
like tears... in rain."
-
15. Data: 2004-08-03 22:11:56
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>
Bartlomiej Jung wrote:
> Jakbys zobaczyl instalacje Crowleya na dachach to bys sie przestal
> dziwic, ze to tak czesto pada i tyle kosztuje.
Dziś był u mnie "personel techniczny" tegoż operatora, który zakłada mi
łącze do testowania internetu i FR w ichnej sieci. Obraz nędzy i rozpaczy -
dwóch gostków w śmierdzących, przepoconych i niemiłosiernie brudnych
ciuchach założyło instalację. Jutro zaczynam testy, ale po tym, co dziś
zobaczyłem jakiś niesmak mnie naszedł... Dla porównania - profesjonalna
ekipa montażowa z Futuro oraz bardzo komunikatywny handlowiec, którzy byli 2
tygodnie temu zostawili naprawdę miły wizerunek firmy i mimo, że LMDS z
Futuro nie do końca działa tak jakbym chciał, to psów na nich nie powieszę.
Zresztą okazało się, ze LMDS w Futuro nie musi być jedynym rozwiązaniem,
więc rozmawiamy dalej...
--
TOM TS635-RIPE LAN/MAN Administrator
-
16. Data: 2004-08-04 22:15:16
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: Bartlomiej Jung <e...@i...w.stopce>
On Wed, 4 Aug 2004 00:11:56 +0200, Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>
wrote:
>Dziś był u mnie "personel techniczny" tegoż operatora, który zakłada mi
>łącze do testowania internetu i FR w ichnej sieci. Obraz nędzy i rozpaczy -
>dwóch gostków w śmierdzących, przepoconych i niemiłosiernie brudnych
>ciuchach założyło instalację.
Zapytaj sie ich ile Crowley placi im za instalacje to zrozumiesz
dlaczego tak a nie inaczej wygladaja. Placa im najmniej na rynku :-(((
Inny operator placi 5 razy wiecej za instalacje, ale _wymaga_ dobrej
jakosci wykonania i odpowiedniego wygladu swoich ekip. I instalacje
terminali sa sprawdzane. Jesli ktos z Crowleya pofatyguje sie
sprawdzic jak wyglada instalacja u Ciebie to polecam zagrac w
totolotka tego dnia, bo masz takie szczescie ile wynosi szansa na
trafienie szostki w duzym lotku :-)
--
Bartłomiej "Maly Mis" Jung
newsy AT bjung.com GG#14042
"All those moments will be lost... in time...
like tears... in rain."
-
17. Data: 2004-08-05 06:19:59
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>
Bartlomiej Jung <e...@i...w.stopce> napisał(a):
> terminali sa sprawdzane. Jesli ktos z Crowleya pofatyguje sie
> sprawdzic jak wyglada instalacja u Ciebie to polecam zagrac w
> totolotka tego dnia, bo masz takie szczescie ile wynosi szansa na
> trafienie szostki w duzym lotku :-)
np. Netia po wykonaniu instalacji przysyla inna osobe do sporzadzenia
dokumentacji fotograficznej. Kable sa prowadzone bardzo porzadnie, w
listwach, nawet router i modem sa mocowane do sciany (jesli ktos nie
ma racka). Znacznie lepiej niz u Futuro.
--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
* JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *
-
18. Data: 2004-08-05 10:08:23
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>
Przemyslaw Frasunek wrote:
> np. Netia po wykonaniu instalacji przysyla inna osobe do sporzadzenia
> dokumentacji fotograficznej. Kable sa prowadzone bardzo porzadnie, w
> listwach, nawet router i modem sa mocowane do sciany (jesli ktos nie
> ma racka). Znacznie lepiej niz u Futuro.
Potwierdzam, byłem dziś u kilenta konfigiurować sieć pod zakończenie BDI z
Netii - jest dokładnie jak piszesz, nawet zewnetrzny zasilacz do CellPipe-a
umocowali obejmą na ścianie, wszystko ładnie w listewkach pochowane - bardzo
pozytywne wrażenie.
--
TOM
TS635-RIPE MAN Administrator