  • 1. Data: 2004-07-31 11:01:11
    Temat: Crowley - awarie
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Witam

    Ktos ma jakies informacje na temat dzisiejszej awarii w Crowleyu ? od
    11.50 wogole nie ma sygnalu. Nic do ich sieci nie dochodzi. Centrum
    Zarządzania Siecia wogole nie odbiera telefonów.

    Jak myslicie pady co kilka tygodni na ~1-6h moga byc argumentacja do
    zerwania umowy w trybie natychmiastowym ?

    --
    VoMi7

  • 2. Data: 2004-07-31 13:50:50
    Temat: Re: Crowley - awarie
    Od: e...@g...pl (eusso)

    VoMi7 napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak myslicie pady co kilka tygodni na ~1-6h moga byc argumentacja do
    > zerwania umowy w trybie natychmiastowym ?

    Wszystko zalezy od tego co chcesz mieć- zerwana umowę dzieki czemu nie
    bedziesz miał dostepu, czy tez chcesz mieć dostęp. W kazdej duzej firmie
    mieli kiedyś, lub bedą mieli kłopoty techniczne- to normalne. Awaria, to
    awaria. Co innego gdyby działało, ale na 10% przepływności - wtedy
    wiadomo ze w ch.... lecą.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 3. Data: 2004-07-31 20:04:04
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    eusso wrote:

> [...]
    > mieli kiedyś, lub bedą mieli kłopoty techniczne- to normalne. Awaria, to
    > awaria. Co innego gdyby działało, ale na 10% przepływności - wtedy

    no ale pady zawsze w czasie szczytu na kilka godzin srednio co 2-3tyg ?

    za lacze za ktore placi sie w tys zł ? to na moim domowym iDSL nie
    mialem od roku zadnego padu.

    --
    VoMi7

  • 4. Data: 2004-07-31 23:52:23
    Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VoMi7" <v...@N...altanet.pl> napisał w wiadomości
    eusso wrote:

> [...]

    no ale pady zawsze w czasie szczytu na kilka godzin srednio co 2-3tyg ?

    za lacze za ktore placi sie w tys zł ? to na moim domowym iDSL nie

    w crowley podpietym do mariotu mialem tylko na jednym laczu
    inne juz nie na standard dzialalo poprawnie
    cos im sie sypia gowniane urzadzenia

  • 5. Data: 2004-08-01 13:57:56
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Maciek <m...@p...onet.pl> wrote:
    <CIACH>

    Nie odpowiadaj w sygnaturce bo nie wiadomo o co chodzi. I cytowanie
    można też włączyć..

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 6. Data: 2004-08-01 14:20:42
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    On 2004-07-31, VoMi7 <v...@N...altanet.pl> wrote:
    > Ktos ma jakies informacje na temat dzisiejszej awarii w Crowleyu ? od
    > 11.50 wogole nie ma sygnalu. Nic do ich sieci nie dochodzi. Centrum
    > Zarządzania Siecia wogole nie odbiera telefonów.

    Mi ani razu nie udalo sie zglosic awarii do BOKu CDP.
    Naszczescie poratowal mnie handlowiec.

    Pozdrawiam
    Pawel

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 7. Data: 2004-08-01 14:31:21
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    > Ktos ma jakies informacje na temat dzisiejszej awarii w Crowleyu ? od
    > 11.50 wogole nie ma sygnalu. Nic do ich sieci nie dochodzi. Centrum
    > Zarządzania Siecia wogole nie odbiera telefonów.

    Ja ciagle mam ten problem. Zgloszenie awarii do BOKu CDP graniczy z cudem.
    Prawdopodobnie pracownicy BOKu odkladaja sluchawke z widelek bo nie chce
    im sie wysluchiwac kolejnej osoby mowiacej o jakiejs tam awarii.

  • 8. Data: 2004-08-01 15:39:43
    Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>

    Pawel Rutkowski <s...@n...rsc.pl> wrote:

    PR=> Ja ciagle mam ten problem. Zgloszenie awarii do BOKu CDP graniczy z cudem.
    PR=> Prawdopodobnie pracownicy BOKu odkladaja sluchawke z widelek bo nie chce
    PR=> im sie wysluchiwac kolejnej osoby mowiacej o jakiejs tam awarii.

    Przesadzasz.

    Po zgłoszonej awarii nawet powiadamiają, że awaria się zakończyła (nie, nie
    usinięta :>).

    Zgłosiłem awarię 22, powiadomienie o jej zakończeniu otrzymałem JUŻ 30.

    Kuba
    P.S. A awaria to zwyczajowy pad linku podczas zawirowań pogodowych :>
    --
    Jakub Klausa, JK762-RIPE, j...@b...pl
    * "Holly zombie Jesus!" - Professor - Futurama 2/17 *

  • 9. Data: 2004-08-01 15:45:37
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    On 2004-08-01, Jakub Klausa <j...@b...pl> wrote:
> [...]
    > usinięta :>).
    > P.S. A awaria to zwyczajowy pad linku podczas zawirowań pogodowych :>

    A probowales cos zglosic przy "wiekszym" padzie ?
    Bo podejzewam ze te pady "pogodowe" ustepuja same :)

  • 10. Data: 2004-08-01 15:59:46
    Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>

    Pawel Rutkowski <s...@n...rsc.pl> wrote:

    PR=> A probowales cos zglosic przy "wiekszym" padzie ?
    PR=> Bo podejzewam ze te pady "pogodowe" ustepuja same :)

    Zgłaszać? Owszem, faksem. Szanuję swój czas - w odróżnieniu od tej firmy.
    Zresztą, po PR tej firmy widać, że biznes nie jest jej grupą docelową.
    Administracja państwowa - to co innego. Tam nie chodzi o jakość :> W każdym
    razie nie o jakość usług transmisji danych :P ;>

    Kuba