eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCrowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawcaRe: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: VoMi7 <v...@N...eu.orgl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
    Date: Thu, 01 Jul 2004 22:55:52 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 52
    Message-ID: <cc1too$stn$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cbpgr1$emi$1@achot.icm.edu.pl> <2...@o...pl>
    NNTP-Posting-Host: frail.eu.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1088715352 29623 80.53.223.206 (1 Jul 2004 20:55:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Jul 2004 20:55:52 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <2...@o...pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: vomited
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040113
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:66605
    [ ukryj nagłówki ]

    Grzegorz Szczepanik wrote:

    > Ponadto 3 negatywne spostrzezenia:
    > 1) problemy z otrzymaniem egzemplarza umowy; procedura wyglada tak ze
    > podpisuje sie umowe w biurze w Krakowie, jest ona nastepnie wysylana do
    > Katowic, gdzie jest podpisywana przez przedstawiciela Crowleya, po czym
    > jest przysylana do klienta; w praktyce pierwszej umowy nie otrzymalem; a
    > druga otrzymalem po miesiacu naciskow (w trakcie ktorych umowa juz
    > wyszla, niedlugo wyjdzie, zostala wyslana kurierem, a w koncu dostalem
    > ja listem poleconym); jak sie udalo wymoc przeslanie faksu z podpisana
    > umowa, to byly wielkie problemy zeby w biurze w Krakowie znalezc kogos
    > sklonnego potwierdzic zgodnosc z oryginalem;

    podobie w Gdansku jednak handlowiec pozniej sam dowiozl mi umowe 2 dni
    pozniej ale to ze podczas podpisania umowy ona znika mi sprzed nosa i
    jej nie widze.. to tak jakby dac karte platnicza kelnerowi ktory idzie i
    spisuje sobie wszytskie dane z niej.

    > 2) wszyscy klienci Crowleya
    > sa podlaczani do WebCache; odlaczenie jest mozliwe ale nie
    > bezproblemowe; wymagalo to kilku telefonow do BOA i handlowca;

    u mnie naszczesie wystarczyl jeden email

    > 3)
    > zgodnie z umowa platnosc powinne byc regulowane do 14 dnia nastepnego
    > miesiaca, w praktyce dostalem faktury np 20 z terminem platnosci 14;
    > zostalo to wyprostowane, ale znow kilka telefonow;

    owszem pierwsza afaktura przyszla do mnie tak jak mowisz ale juz
    nastepne przychodza normalnie


    U mnie procedura zestawienia polaczenia wygladala elegancko.
    w poniedzialek spisuje umowe (za instalacje place 5zl), we wtorek
    przyjezdza typ sprawdza GPSem odleglosc do przekaznika i sprawdza
    widocznosc przekaznika. Wszytsko super chociaz troche daleko bo 9km do
    ich stacji bazowej. nastepnego dnia przyjezdza ekipa w 45min zakladaja
    mi antene ciagnal kabel i zostawiaja zestaw abonencki z UPSem. Jest
    czwartek, dostaje telefon ze juz wszytsko dziala i dziala :-)

    Handlowiec moj albo jest zajety nonstop albo ma wszytsko w dupie nadal
    czekam na nowa oferte ktora mi mial zklecic...
    Nadal czekam (3miesiac) na poprawna I strone umowy gdzie pomylil
    handlowiec date.

    I jak juz pisalem powyzej o innych problemach to Crowley i tak jest
    lepszy od TPNetu :-)

    --
    VoMi7
    oraz nazwy ulic.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: