  • Data: 2004-07-01 20:55:52
    Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
    Od: VoMi7 <v...@N...eu.orgl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Szczepanik wrote:

> [...]
    > podpisuje sie umowe w biurze w Krakowie, jest ona nastepnie wysylana do
    > Katowic, gdzie jest podpisywana przez przedstawiciela Crowleya, po czym
    > jest przysylana do klienta; w praktyce pierwszej umowy nie otrzymalem; a
    > druga otrzymalem po miesiacu naciskow (w trakcie ktorych umowa juz
    > wyszla, niedlugo wyjdzie, zostala wyslana kurierem, a w koncu dostalem
    > ja listem poleconym); jak sie udalo wymoc przeslanie faksu z podpisana
    > umowa, to byly wielkie problemy zeby w biurze w Krakowie znalezc kogos
    > sklonnego potwierdzic zgodnosc z oryginalem;

    podobie w Gdansku jednak handlowiec pozniej sam dowiozl mi umowe 2 dni
    pozniej ale to ze podczas podpisania umowy ona znika mi sprzed nosa i
    jej nie widze.. to tak jakby dac karte platnicza kelnerowi ktory idzie i
    spisuje sobie wszytskie dane z niej.

    > 2) wszyscy klienci Crowleya
    > sa podlaczani do WebCache; odlaczenie jest mozliwe ale nie
    > bezproblemowe; wymagalo to kilku telefonow do BOA i handlowca;

    u mnie naszczesie wystarczyl jeden email

    > 3)
    > zgodnie z umowa platnosc powinne byc regulowane do 14 dnia nastepnego
    > miesiaca, w praktyce dostalem faktury np 20 z terminem platnosci 14;
    > zostalo to wyprostowane, ale znow kilka telefonow;

    owszem pierwsza afaktura przyszla do mnie tak jak mowisz ale juz
    nastepne przychodza normalnie

    U mnie procedura zestawienia polaczenia wygladala elegancko.
    w poniedzialek spisuje umowe (za instalacje place 5zl), we wtorek
    przyjezdza typ sprawdza GPSem odleglosc do przekaznika i sprawdza
    widocznosc przekaznika. Wszytsko super chociaz troche daleko bo 9km do
    ich stacji bazowej. nastepnego dnia przyjezdza ekipa w 45min zakladaja
    mi antene ciagnal kabel i zostawiaja zestaw abonencki z UPSem. Jest
    czwartek, dostaje telefon ze juz wszytsko dziala i dziala :-)

    Handlowiec moj albo jest zajety nonstop albo ma wszytsko w dupie nadal
    czekam na nowa oferte ktora mi mial zklecic...
    Nadal czekam (3miesiac) na poprawna I strone umowy gdzie pomylil
    handlowiec date.

    I jak juz pisalem powyzej o innych problemach to Crowley i tak jest
    lepszy od TPNetu :-)

    --
    VoMi7
    oraz nazwy ulic.