  • Data: 2004-06-30 08:35:29
    Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pawel@net-polg_ghy wrote:

    > do dla tych ktorzy mysla ze za psie pieniadze dostana bdb jakosci lacza, owszem
    > GTS nie nalezy do najtanszych,ale swego czasu mialem chyba jedno z najtaszych
    > rozwiazan, i .....dramat,..pro dramat,
    > osobiscie wole wydac wiecej i miec swiety spokoj, faktem jest to ze obsluga gts
    > nie jest moze na najwyzszym poziomie, ..ale zadko mam okazje z niej korzystac,

    tez sie zainteresowalem GTS ale znajomi ktorzy korzystaja w Gdansku z
    Futuro bardzo sobie chwala i twierdza ze Futuro moze byc tansze od
    Crowley'a ktorego obecnie posiadam i sie niestety z nim mecze...

    zobaczymy czy Futuro zestawi mi lacze na okres testow. jak nie to bede
    zmuszony z GTS rozmawiac.

    --
    VoMi7