  • 1. Data: 2009-01-19 20:17:12
    Temat: Crowley!?
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    hej,

    Czy ktoś wie co się stało w Crowley'u? przynajmniej w Warszawie
    wszystko pada co kilka sec od ok. 18:30

    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 2. Data: 2009-01-19 20:27:28
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: Sneer <s...@n...mail>

    Marcin Gondek pisze:
    > hej,
    >
    > Czy ktoś wie co się stało w Crowley'u? przynajmniej w Warszawie
    > wszystko pada co kilka sec od ok. 18:30

    Niestety potwierdzam :-(

    CDP + AC-X Wawa

  • 3. Data: 2009-01-19 21:47:45
    Od: Adam Paluch <a...@-...com.pl>

    Sneer pisze:

    > Niestety potwierdzam :-(
    >
    > CDP + AC-X Wawa

    hmmm, moze odpalanie nowego wezla w Bedzinie zaszkodzilo ;)

    --
    Adam

  • 4. Data: 2009-01-19 21:55:53
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Marcin Gondek pisze:
    > hej,
    >
    > Czy ktoś wie co się stało w Crowley'u? przynajmniej w Warszawie
    > wszystko pada co kilka sec od ok. 18:30

    U mnie tez dziwnie na wyjściu via Crowlay.
    Mniej więcej ta sama godzina.

    Jeśli chodzi o AC-X via ATM nie widzę anomalii.

    Lublin

    Darek

  • 5. Data: 2009-01-19 22:03:42
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Marcin Gondek <d...@e...net> wrote:
    > hej,
    ehlo,

    > Czy ktoś wie co się stało w Crowley'u? przynajmniej w Warszawie
    > wszystko pada co kilka sec od ok. 18:30

    W Katowicach podobnie. :|

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 6. Data: 2009-01-19 22:07:37
    Od: robert jakub <r...@r...org.pl>

    On Mon, 19 Jan 2009 22:03:42 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki wrote:

    > W Katowicach podobnie. :|

    khem... a to ja zawsze inny jestem, u mnie dziala[1] ((-;

    -j.
    [1] domyslne miasto, DC

  • 7. Data: 2009-01-19 22:23:24
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    robert jakub pisze:

    > khem... a to ja zawsze inny jestem, u mnie dziala[1] ((-;

    Pozazdrościć. Mamy w DC padnięte 2 lokalizacje :|

  • 8. Data: 2009-01-20 00:02:00
    Od: czakey <c...@d...ask.stupid.questions>

    Juzek Kocimientka pisze:

    > Pozazdrościć. Mamy w DC padnięte 2 lokalizacje :|

    Wstało.

  • 9. Data: 2009-01-20 00:06:31
    Od: "pawelek" <jjs_admin@#spam#gazeta.pl>

    witam