eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCrowley!?Re: Crowley!?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.axelspringer.com.pl!not-for-mai
    l
    From: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Crowley!?
    Date: Tue, 20 Jan 2009 19:02:34 +0000 (UTC)
    Organization: Axel Springer Polska
    Lines: 46
    Sender: Ole <o...@p...bsdzine.org>
    Message-ID: <gl574a$pqg$1@cougar.axelspringer.pl>
    References: <6...@o...googlegroups.com>
    <gl47rd$rtg$1@pyro.tvk.wroc.pl> <gl4k26$4bd$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <gl4lfr$5go$1@node2.news.atman.pl> <gl4m6b$f4i$1@polsl.pl>
    <gl4t0r$ae$1@cougar.axelspringer.pl> <gl511r$oj4$1@polsl.pl>
    <gl5209$d53$1@cougar.axelspringer.pl> <gl54n1$r6g$1@polsl.pl>
    NNTP-Posting-Host: prozac.bsdzine.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: cougar.axelspringer.pl 1232478154 26448 83.238.13.126 (20 Jan 2009 19:02:34
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...axelspringer.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Jan 2009 19:02:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.8.3-20070201 ("Scotasay") (UNIX) (FreeBSD/6.4-RELEASE-p2 (i386))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:88620
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl> wrote:
    > Krzysztof Oledzki wrote:
    > > Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl> wrote:
    > >>> Co nie zmienia faktu że każdy kto ma taką okazję powinien wystąpić
    > >>> o odszkodowanie za niedotrzymanie warunków SLA. U mnie np. mam w umowie
    > >>> GCUA równe 7h (Gwarantowany Czas Usunięcia Awarii). W moim
    > >>> przypadku od zgłoszenia (18:53 wczoraj) do informacji o usunięcia awarii
    (16:29)
    > >>> minęło prawie trzy razy tyle. 18 godzin awarii to miesięczna dostępność
    > >>> na poziomie 98%, co oznacza odszkodowanie na pozmie 10% kwoty. Nie jest to dużo
    > >>> ale odpowiednia liczba takich reklamacji powinna dać do myślenia.
    > >> takie straty są wliczone w działanie firmy.
    > > Nie chodzi o same straty, bo ich szkodliwość jest niewielka. Liczę
    > > na to, że jakaś tam osoba na górze, która zarządza poprzez machaniem
    > > suwakiem w excelu, nagle zauważy, że jedna kolumna zaskakująco poszła
    > > w górę.
    >
    > ha ha ha... Tyle Ci powiem.
    ;)

    > Shit goes down, jeżeli ktoś zostanie zjebany za tę akcje, to koleś od
    > śrubokręta, albo dostawca ich sprzętu.
    > Żadnemu kierownikowi włos z głowy nie spadnie.

    Z doświaczenia wiem, że jeżeli przyczną problemów było nie czyjeś niedbalstwo
    albo amatorszczyzna tylko wynik oszczędności, na które IT nie miało wpływu,
    to po tego typu akcjach zazwyczaj dość szybko znajdują się fundusze na niezbędne
    zakupy. Szczególnie jeżeli cena zakupu jest mniejsza niż koszt kilkugodzinnego
    przestoju. Liczę, że te 10% z abonamentu większości klientów wystarczy
    na zdublowanie połączenia 10G. ;)

    > > Piszę przy założeniu, że to prawda co napisali z tym modułem 10G.
    >
    > może prawda, może półprawda... nie ma znaczenia - na coś musieli zwalić.

    Właśnie trochę boję się tego pytania. Jeżeli taka duperela oznacza totalną
    katastrofę przez 18h...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl
    Registered User: Linux - 189200, BSD - 51140
    Nick Handles: KO60-RIPE, KO581 (Network Solutions)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: