-
11. Data: 2016-05-12 17:26:00
Temat: Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2016-05-12 o 16:09, J.F. pisze:
> Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:nh21ma$bs$...@n...news.atman.pl...
>>> Ja bym zaczął od podłączenia do kompa i sprawdził rzeczywiscie układ
>>> paliwowy/korekty wtrysków itp. CRDI koreańskie mają to do siebie, że ok
>>> 100tys przebiegu często wymagają regeneracji.
>
>> A czym się różni koreańskie CR na pompie boscha i wtryskach boscha od
>> niekoreańskiego CR na tych samych komponenetach?
>
> Koreanskie maja pompe Boscha made in China, a niemieckie maja pompe
> Bosza made in Czechia ? :-)
W obu przypadkach prędzej będzie to Italy ;)
--
Pozdrawiam
Lewis
-
12. Data: 2016-05-12 17:34:50
Temat: Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nh27ab$6q9$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2016-05-12 o 16:09, J.F. pisze:
>>>> Ja bym zaczął od podłączenia do kompa i sprawdził rzeczywiscie
>>>> układ
>>>> paliwowy/korekty wtrysków itp. CRDI koreańskie mają to do siebie,
>>>> że ok
>>>> 100tys przebiegu często wymagają regeneracji.
>
>>> A czym się różni koreańskie CR na pompie boscha i wtryskach boscha
>>> od
>>> niekoreańskiego CR na tych samych komponenetach?
>
>> Koreanskie maja pompe Boscha made in China, a niemieckie maja pompe
>> Bosza made in Czechia ? :-)
>W obu przypadkach prędzej będzie to Italy ;)
No to ja juz wiem czemu po 100 kkm wymagaja naprawy :-)
J.
-
13. Data: 2016-05-12 18:21:33
Temat: Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 12.05.2016 o 17:34, J.F. pisze:
> Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:nh27ab$6q9$...@n...news.atman.pl...
> W dniu 2016-05-12 o 16:09, J.F. pisze:
>>>>> Ja bym zaczął od podłączenia do kompa i sprawdził rzeczywiscie układ
>>>>> paliwowy/korekty wtrysków itp. CRDI koreańskie mają to do siebie,
>>>>> że ok
>>>>> 100tys przebiegu często wymagają regeneracji.
>>
>>>> A czym się różni koreańskie CR na pompie boscha i wtryskach boscha od
>>>> niekoreańskiego CR na tych samych komponenetach?
>>
>>> Koreanskie maja pompe Boscha made in China, a niemieckie maja pompe
>>> Bosza made in Czechia ? :-)
>
>> W obu przypadkach prędzej będzie to Italy ;)
>
> No to ja juz wiem czemu po 100 kkm wymagaja naprawy :-)
Ten ma akurat ponad 200 kkm i mam nadzieję, że jednak to jakaś pierdoła,
a nie wtryski.
-
14. Data: 2016-05-12 22:03:48
Temat: Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
Od: LordBluzg(R) <p...@p...pl>
W dniu 2016-05-12 o 15:50, Lewis pisze:
> W dniu 2016-05-12 o 11:00, LordBluzg(R) pisze:
>> W dniu 2016-05-09 o 18:49, Lewis pisze:
>>> W dniu 2016-05-09 o 18:45, Cavallino pisze:
>>>> W dniu 09.05.2016 o 18:42, Lewis pisze:
>>>>
>>>>>> Ktoś ma jakieś pomysły czego szukać, zanim właściciel zdecyduje
>>>>>> się na
>>>>>> oddanie do mechanika w ramach "będzie Pan zadowolony" i pewnie z
>>>>>> podobną
>>>>>> szansą jak w tym programie, na prawidłową diagnozę?
>>>>>
>>>>> Sprawdzić ciśnienie na listwie CR.
>>>>> Później zmienić filtr, wyczyścić sitko w zbiorniku, sprawdzić przelewy
>>>>> wtrysków i pompę wtryskową wraz zaworem SCV ;)
>>>>
>>>> No ale to już robota właśnie dla mechanika.
>>>> Filtr paliwa był zmieniany w marcu, więc nie wiem czy jest sens go
>>>> zmieniać
>>>> ot tak profilaktycznie.
>>>>
>>>> Jeśliby wróżyć z fusów - co z Twojej listy można obstawiać z
>>>> największym
>>>> prawdopodobieństwem?
>>>>
>>> Na start sitko na smoku w zbiorniku. Praktycznie bezkosztowe a często
>>> potrafi pomóc.
>>
>> Zapchane sitko, nie zapali check'a :) Check jest zapalany trochę dalej w
>> układzie...
>
> No no ;)
> Jak mu braknie paliwa na dolocie do pompy to i dalej się wszystko zesra
Zachowa się dokładnie jak w przypadku braku paliwa w zbiorniku ale
checka i tak nie zapali :)
>
>>
>>> Później próba przelewowa wtryskiwaczy oraz korekty na biegu jałowym.
>>> I dalej test pompy na stole probierczym.
>>>
>>
>> Ja bym zaczął od podłączenia do kompa i sprawdził rzeczywiscie układ
>> paliwowy/korekty wtrysków itp. CRDI koreańskie mają to do siebie, że ok
>> 100tys przebiegu często wymagają regeneracji.
>
> A czym się różni koreańskie CR na pompie boscha i wtryskach boscha od
> niekoreańskiego CR na tych samych komponenetach?
Hmm a to nie delphi czasem?
--
LordBluzg(R)
-
15. Data: 2016-05-12 22:41:05
Temat: Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
Od: j...@i...pl
On Thu, 12 May 2016 17:34:50 +0200, "J.F."
<j...@p...onet.pl> wrote:
>No to ja juz wiem czemu po 100 kkm wymagaja naprawy :-)
No nie wiem, u mnie jest blisko 500 tys. ;)
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t
-
16. Data: 2016-05-13 00:13:52
Temat: Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2016-05-12 o 22:03, LordBluzg(R) pisze:
> Zachowa się dokładnie jak w przypadku braku paliwa w zbiorniku ale
> checka i tak nie zapali :)
Mało widziałeś ;)
> Hmm a to nie delphi czasem?
>
Nie, 1.5CRDI było na gratach boscha.
--
Pozdrawiam
Lewis
-
17. Data: 2016-05-13 20:25:05
Temat: Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 13.05.2016 o 00:13, Lewis pisze:
> W dniu 2016-05-12 o 22:03, LordBluzg(R) pisze:
>
>> Zachowa się dokładnie jak w przypadku braku paliwa w zbiorniku ale
>> checka i tak nie zapali :)
>
> Mało widziałeś ;)
>
>
>> Hmm a to nie delphi czasem?
>>
>
> Nie, 1.5CRDI było na gratach boscha.
Chodzi o 1.6 crdi....
-
18. Data: 2016-05-14 00:03:13
Temat: Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2016-05-13 o 20:25, Cavallino pisze:
> W dniu 13.05.2016 o 00:13, Lewis pisze:
>> W dniu 2016-05-12 o 22:03, LordBluzg(R) pisze:
>>
>>> Zachowa się dokładnie jak w przypadku braku paliwa w zbiorniku ale
>>> checka i tak nie zapali :)
>>
>> Mało widziałeś ;)
>>
>>
>>> Hmm a to nie delphi czasem?
>>>
>>
>> Nie, 1.5CRDI było na gratach boscha.
>
> Chodzi o 1.6 crdi....
ten też na boszu ;)
--
Pozdrawiam
Lewis
-
19. Data: 2016-05-15 11:19:54
Temat: Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 09.05.2016 o 18:49, Lewis pisze:
> W dniu 2016-05-09 o 18:45, Cavallino pisze:
>> W dniu 09.05.2016 o 18:42, Lewis pisze:
>>
>>>> Ktoś ma jakieś pomysły czego szukać, zanim właściciel zdecyduje się na
>>>> oddanie do mechanika w ramach "będzie Pan zadowolony" i pewnie z
>>>> podobną
>>>> szansą jak w tym programie, na prawidłową diagnozę?
>>>
>>> Sprawdzić ciśnienie na listwie CR.
>>> Później zmienić filtr, wyczyścić sitko w zbiorniku, sprawdzić przelewy
>>> wtrysków i pompę wtryskową wraz zaworem SCV ;)
>>
>> No ale to już robota właśnie dla mechanika.
>> Filtr paliwa był zmieniany w marcu, więc nie wiem czy jest sens go
>> zmieniać
>> ot tak profilaktycznie.
>>
>> Jeśliby wróżyć z fusów - co z Twojej listy można obstawiać z największym
>> prawdopodobieństwem?
>>
> Na start sitko na smoku w zbiorniku. Praktycznie bezkosztowe a często
> potrafi pomóc.
I chyba trafiłeś.
Serwis po sąsiedzku nie dał rady nic sprawdzić, bo niby coś tam odczytał
na kompie, ale niezbyt szczegółowo - więc stwierdził, że więcej nie
zrobi bez kompa gadającego z Hultajem lepiej.
No, więc mój młody sam rozkręcił auto, wyczyścił to sitko, twierdzi że
jest ok.
Ale pojeździ z tydzień, to się zobaczy czy problem nie powróci.
Dzięki w każdym razie za ukierunkowanie poszukiwań.