eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCrdi gaśnie na wyższych obrotachRe: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: LordBluzg(R) <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
    Date: Thu, 12 May 2016 22:03:48 +0200
    Organization: APZ/KOD/CIA/FBI/KFC/USB/KGB
    Lines: 55
    Message-ID: <nh2nk7$utc$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ngqdqo$1rh$1@node1.news.atman.pl> <ngqem4$8l3$1@node2.news.atman.pl>
    <ngqern$2oe$1@node1.news.atman.pl> <ngqf29$8va$1@node2.news.atman.pl>
    <nh1gp2$gop$1@mx1.internetia.pl> <nh21ma$bs$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Host: 78.10.203.55
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1463083464 31660 78.10.203.55 (12 May 2016 20:04:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 May 2016 20:04:24 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <nh21ma$bs$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.7.2
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581961
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-05-12 o 15:50, Lewis pisze:
    > W dniu 2016-05-12 o 11:00, LordBluzg(R) pisze:
    >> W dniu 2016-05-09 o 18:49, Lewis pisze:
    >>> W dniu 2016-05-09 o 18:45, Cavallino pisze:
    >>>> W dniu 09.05.2016 o 18:42, Lewis pisze:
    >>>>
    >>>>>> Ktoś ma jakieś pomysły czego szukać, zanim właściciel zdecyduje
    >>>>>> się na
    >>>>>> oddanie do mechanika w ramach "będzie Pan zadowolony" i pewnie z
    >>>>>> podobną
    >>>>>> szansą jak w tym programie, na prawidłową diagnozę?
    >>>>>
    >>>>> Sprawdzić ciśnienie na listwie CR.
    >>>>> Później zmienić filtr, wyczyścić sitko w zbiorniku, sprawdzić przelewy
    >>>>> wtrysków i pompę wtryskową wraz zaworem SCV ;)
    >>>>
    >>>> No ale to już robota właśnie dla mechanika.
    >>>> Filtr paliwa był zmieniany w marcu, więc nie wiem czy jest sens go
    >>>> zmieniać
    >>>> ot tak profilaktycznie.
    >>>>
    >>>> Jeśliby wróżyć z fusów - co z Twojej listy można obstawiać z
    >>>> największym
    >>>> prawdopodobieństwem?
    >>>>
    >>> Na start sitko na smoku w zbiorniku. Praktycznie bezkosztowe a często
    >>> potrafi pomóc.
    >>
    >> Zapchane sitko, nie zapali check'a :) Check jest zapalany trochę dalej w
    >> układzie...
    >
    > No no ;)
    > Jak mu braknie paliwa na dolocie do pompy to i dalej się wszystko zesra

    Zachowa się dokładnie jak w przypadku braku paliwa w zbiorniku ale
    checka i tak nie zapali :)
    >
    >>
    >>> Później próba przelewowa wtryskiwaczy oraz korekty na biegu jałowym.
    >>> I dalej test pompy na stole probierczym.
    >>>
    >>
    >> Ja bym zaczął od podłączenia do kompa i sprawdził rzeczywiscie układ
    >> paliwowy/korekty wtrysków itp. CRDI koreańskie mają to do siebie, że ok
    >> 100tys przebiegu często wymagają regeneracji.
    >
    > A czym się różni koreańskie CR na pompie boscha i wtryskach boscha od
    > niekoreańskiego CR na tych samych komponenetach?

    Hmm a to nie delphi czasem?


    --
    LordBluzg(R)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: