  • 51. Data: 2020-05-18 16:53:41
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-05-14 o 16:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dodaj:
    > Z tego ostatnie 17 lat życia w domu starców, gdzie rodzina przyjedzie
    > Cię odwiedzić raz na dwa tygodnie na trzy godziny gdy ładna pogoda.
    >

    > -----

    Ale średnia długość życia może mieć niewiele do dożywania sędziwego
    wieku - jak wcześniej pisałem - jeśli mniej niemowląt umiera w Szwecji
    to może okazać się, że u nas więcej starszych osób doczeka 90. roku
    zycia niż w Szwecji.
    Nie chciałbym tam mieszkać, bo nie znam arabskiego.
    T.

  • 52. Data: 2020-05-18 17:46:42
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    He he dobre :-) ale żeby nie było za śmiesznie to właśnie jakąś szwedzką blondi
    niedoszły inżynier pozbawił głowy i innych członków ...

    Wracając do tematu Karol powiada:

    https://twittersmash.com/meldungen/coronavirus-vor-d
    em-impfstoff-naturlich-ausbrennen-der-fruhere-top-on
    kologe-der-who-karol-sikora-sagt-dass-es-dafur-echte
    -chance-gibt/

    1) Covid może zniknąć zanim gamonie zrobią szczepionkę.
    2) mimo upływu lat nie ma skutecznej szczepionki na sars i mers

    Te 8 mld EUR przytula zaś chętni w zaliczce na koszta ;-)

  • 53. Data: 2020-05-18 18:36:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > wieku - jak wcześniej pisałem - jeśli mniej niemowląt umiera w Szwecji
    > to może okazać się, że u nas więcej starszych osób doczeka 90. roku

    Ktos juz podawał dane ze smiertelnosc noworodków u nas nieznacznie
    wieksza ale nie az tak.

    > Nie chciałbym tam mieszkać, bo nie znam arabskiego.

    Ach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 54. Data: 2020-05-19 11:37:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-18 o 12:03, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > --Pożyjemy zobaczymy, u nas też pokazywali kolejkę do ikei w katowicach i
    > mamy teraz wsyp zarażonych, pewnie powody też były inne ale te tłumy na
    > pewno nie sa bez znaczenia.
    >
    > wysoka liczba zarazonych sama w sobie nie jest niczym niebezpiecznym ... mozna ja
    rozwazac pod katem ew. braku lozek czy respiratorow i tyle, kluczowa jest liczba
    ofiar a ta jednoznacznie wskazuje na grupy zagrozone czyli w DE 80+
    Ależ oczywiście, sam to samo mówię, liczą się zgony. Wysoka liczba
    zrażonych tylko lekko wskazuje potencjalne ofiary bo śmiertelność jest
    znacznie wyższa od grypy. A że testuje się u nas tylko podejrzanych i to
    nie wszystkich to te liczby to tylko sugestia:)

    > -- A kto ma zapłacić, jak nie my, jesteśmy na końcu 'przewodu' i tak było i
    > będzie, pytanie czy jakby trupów było jak w anglii to gospodarka by
    > mniej ucierpiała? bo patrząc po innych krajach to wątpię, dlatego nie
    > tylko u nas są naciski na otwarcie ale na zachodzie również.
    >
    > decyzje o lockdownie podjeli politycy i to oni sa odpowiedzialni za rozwalenie
    gospodarki
    Politycy się wyżywią, gorzej z nami, za chwilę wygra wybory u nas ktoś
    spoza pis i odpowiedzialność zacznie się rozmywać. Bo będzie doskonała
    okazja żeby zrzucić winę na kogoś innego. To sprawia że znowu mamy wybór
    między dżumą a cholerą.

    > ps to jest ciekawa strategia
    >
    > Eine Ausgangssperre gilt lediglich für Türken, die älter als 65 sind und somit zur
    Risikogruppe gehören

    > turecki zamknal dziadkow na 3 tygodnie i wychodzi na to ze uratowal im zycie a tu
    prosze cala cywilizowana Europa tego nie zrobila i dziadki jak muchy padali a do tego
    jeszcze rozwalono gospodarke ... po czynach gamoni poznacie :-)

    Genialne:)

    --
    Janusz

  • 55. Data: 2020-05-19 13:00:34
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-05-18 o 18:36, Budzik pisze:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Ktos juz podawał dane ze smiertelnosc noworodków u nas nieznacznie
    > wieksza ale nie az tak.

    > Ach...

    Podałem jako przykład interpretacji danych statystycznych, a nie fakt.
    Podobnie ludzie nie wiedzą, że wprowadzenie obowiązku zapalonych świateł
    mijania w dzień między marcem a październikiem przyniosło zmniejszenie
    liczby wypadków o 7% (a przynajmniej taki spadek zanotowano, choć
    niekoniecznie ma to związek ze światłami) i podają jakieś z dupy
    interpretacji statystyk...
    T.

  • 56. Data: 2020-05-19 15:02:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-05-2020 o 12:03, Przemek Jedrzejczak pisze:

    > decyzje o lockdownie podjeli politycy i to oni sa odpowiedzialni za rozwalenie
    gospodarki

    A wirus jest tak groźny, że dopiero po przeprowadzeniu testów
    przesiewowych, wyszło że górnicy i przedszkolanki (w Łodzi) są/byli
    chorzy (15% z nich dokładniej).
    Nikt z nich wcześniej tego nie wiedział, ani nie umarł.

    Niemniej - nawet jak wyjdzie że tylko 1/3 z nich faktycznie ma, lub
    miała covid, to oznacza, że przenosząc to na skalę kraju mamy kilka
    milionów zakażonych.

    A nie 20 tys, jak łże rząd i powtarzający po nim łatwowierni (żeby nie
    nazywać mocniej)....

    I co dalej za tym idzie, faktyczna śmiertelność w jego wyniku, to jakieś
    ułamki procenta, mniej niż grypa sezonowa, o pandemicznych jej odmianach
    nie wspominając.....

    Czyli zafundowali nam kryzys bez kompletnie żadnych powodów, poza
    obesr..niem się co niektórych ze strachu ...

  • 57. Data: 2020-05-19 15:28:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >chorzy (15% z nich dokładniej).
    >Nikt z nich wcześniej tego nie wiedział, ani nie umarł.

    Iles tam osob jednak bedzie objawowych.
    I pojdzie na zwolnienia i rozlozy kopalnie.

    A kto wie, czy reszta moze pracowac, czy jej to jednak szkodzi.

    No i nie wiesz, gdzie te epidemie zlapales - czy to bedzie 15% i nikt
    nie umarl,
    czy to jednak pierwszy chory sie objawil, i jak widac - zdazyl zarazic
    juz 15% zalogi, a bez kwarantanny byloby 100%, czy tam 50%, bo chyba
    ciagle nie wiemy.

    A przeciez to nie tylko ci gornicy, ich rodziny, znajomi, sasiedzi ...

> [...]
    >milionów zakażonych.
    >A nie 20 tys, jak łże rząd i powtarzający po nim łatwowierni (żeby

    tylko wiesz co tam mowia - gornicy zjezdzajac i wjezdzajac sa w
    ciasnej windzie,
    jadac wagonikiem tez blisko siebie.

> [...]
    >Czyli zafundowali nam kryzys bez kompletnie żadnych powodów, poza
    >obesr..niem się co niektórych ze strachu ...

    Co by nie mowic, to w UK juz 30 tys ofiar smiertelnych, a u nas na
    razie 1 tys.
    Nawet jesli klamia co do zmarlych, to przeciez cmentarze jeszcze nam
    wyrabiaja.

    Moze jestesmy z natury odporni, a moze izolacja dala jednak skutki.
    Przynajmniej na razie, bo spadku to u nas jakos nie widac, ale w UK
    tez nie ...

    J.

  • 58. Data: 2020-05-19 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > milionów zakażonych.
    >
    > A nie 20 tys, jak łże rząd i powtarzający po nim łatwowierni (żeby

    W to to chyba nikt nie wierzy.
    nawet najbardziej sceptyczni mowia ze chorych jest minimum 5x wiecej.
    Zaczynaja sie pojawiac w wielu miejscach testy na przeciwciała.
    ktos mi mowił ze około 130zl wykonanie badania w jakiejs przychodni, ale
    i za 70 mozna kupic. A przy okazji wizyty u dentysty nzajomy robił za
    50zł.

> [...]
    >

    > Czyli zafundowali nam kryzys bez kompletnie żadnych powodów, poza
    > obesr..niem się co niektórych ze strachu ...

    Jak w takim razie tłumaczyc to co sie działo w Chinach?
    Przepełnione szpitale, zwłoki lezace na korytarzach, na ulicach etc?

    Maja az tak słabą słuzbe zdrowia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 59. Data: 2020-05-19 18:15:29
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-19 o 16:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Jak w takim razie tłumaczyc to co sie działo w Chinach?
    > Przepełnione szpitale, zwłoki lezace na korytarzach, na ulicach etc?

    A tam Chiny, popatrz co się dzieje w usa, mają już ponad 90tys co daje
    278/mln, chowają zwłoki w zbiorowych mogiłach na long island.

    --
    Janusz

  • 60. Data: 2020-05-19 19:44:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-05-2020 o 15:28, J.F. pisze:

    > tylko wiesz co tam mowia - gornicy zjezdzajac i wjezdzajac sa w ciasnej
    > windzie,
    > jadac wagonikiem tez blisko siebie.

    Przedszkolanki, które od 2 miesięcy były na lockdownie też?

    > Nawet jesli klamia co do zmarlych, to przeciez cmentarze jeszcze nam
    > wyrabiaja.

    Nie rozumiesz na co odpowiadasz - problemem jest lockdown, a nie to czy
    na covid umrze 1 czy 2 tys ludzi.