  • 41. Data: 2020-05-15 19:07:51
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.05.2020 o 10:45, J.F. pisze:

    > To tez sie bardziej patrze na zwloki ... choc widzisz jaki skutek dalyby
    > masowe testy w Szwecji - 1%, czyli 100 tys zarazonych.

    Jakikolwiek by nie dały bedą odzwierciedleniem realnej sytuacji a nie
    procentem od samych siebie. Ilość pozytywnych wyników w naszym układzie
    nie zależy od ilości chorych a od ilości testów. W związku z czym ma
    statystycznie wartość gówna. Równie dobrze można zrobić tak, że ktoś
    powie dziś robimy 12 345 testów, a ktoś inny mnoży to razy trzy setne i
    mamy wynik - równie dobry jak ten realny;)

    > Ale co - myslisz, ze jakiemus wladcy tak bedzie zalezalo na zmniejszeniu
    > ilosci zmarlych, zeby wykazac spadek, gdy jest wzrost ?

    Od razu władcy. Są duże grupy interesów, władcom zależy na tym, żeby
    swoje działania ubrać w wyniki. Gdzieś może trzeba podrasować słupki, bo
    wybory sie zbliżają:P

    > No moze i bedzie, tylko to sie szybko skonczy, jak ludzie zaczna umierac

    Może i tak. Ale może to będzie już po wyborach, a może po prostu gdzieś
    mają burdel. Ogólnie jak czytam, że ktoś w kwarantannie umarł i nie
    wiadomo na co, to stwierdzam, że te dane są chuj warte.

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2020-05-15 23:22:33
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 15 maja 2020 11:29:39 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:

    > https://www.youtube.com/watch?v=vO9vBHZRBQ4
    >
    > kadry z hollywoodzkiego studia nakręcone na green screenie?

    Nie, ale nawet płonące auta nie oznaczają, że istnieje jakaś "strefa no-go".

    Mamy jednak wolność wyznania, więc możesz sobie wierzyć nawet w chemtrailsy,
    jaszczuroludzi i zakaz mówienia mama-i-tata - natomiast ja mam nadzieję, że link do
    Snopes może chociaż jakieś jednostki zainspiruje do sprawdzania takich fałszywek.

  • 43. Data: 2020-05-16 11:29:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 May 2020 19:07:51 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > procentem od samych siebie. Ilość pozytywnych wyników w naszym układzie
    > nie zależy od ilości chorych a od ilości testów. W związku z czym ma

    I tak, i nie.
    Jeszcze raz spojrz na Szwecje - oni do wtedy zglosili 20 tys
    przypadkow, a wychodzi na to, ze mieli 100 tys. dodatkowych.

    Ale ... czy w innych krajach jest jakos istotnie inaczej ?

    Ciagle wychodze z zalozenia, ze jak ktos ma ciezkie objawy, to mu
    jednak test robia. Nawet u nas, choc na poczatku roznie bywalo.

    > Od razu władcy. Są duże grupy interesów, władcom zależy na tym, żeby

    Wladca ma duze mozliwosci, demokratyczny rzad mniejsze ..

    > swoje działania ubrać w wyniki. Gdzieś może trzeba podrasować słupki, bo
    > wybory sie zbliżają:P

    To moze byc dobry argument. Tylko trzeba rozsadnie - bo co, powiesz ze
    sukces w walce, chorych coraz mniej ... a ograniczenia coraz wieksze?
    Narod moze nie zrozumiec.
    A jak poluzujesz, termin wyborow ci przedluza, a ludzie zaczna
    umierac? Moze lepiej postraszyc :-)

    > Może i tak. Ale może to będzie już po wyborach, a może po prostu gdzieś
    > mają burdel. Ogólnie jak czytam, że ktoś w kwarantannie umarł i nie
    > wiadomo na co, to stwierdzam, że te dane są chuj warte.

    A to swoja droga - szczegolnie jak u nas czeka sie 2 tygodnie na test.
    Ciagle jednak zakladam, ze jak ktos sie gorzej poczuje, to do szpitala
    trafi.

    J.

  • 44. Data: 2020-05-16 12:15:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.05.2020 o 11:29, J.F. pisze:

    > I tak, i nie.
    > Jeszcze raz spojrz na Szwecje - oni do wtedy zglosili 20 tys
    > przypadkow, a wychodzi na to, ze mieli 100 tys. dodatkowych.

    Na dzień dzisiejszy ilość nowych przypadków jest statystycznie powiązana
    raczej z ilością testów niż rzeczywistością.

    > Ale ... czy w innych krajach jest jakos istotnie inaczej ?
    >
    > Ciagle wychodze z zalozenia, ze jak ktos ma ciezkie objawy, to mu
    > jednak test robia. Nawet u nas, choc na poczatku roznie bywalo.

    I dalej bywa różnie - ludzie umierają zanim się testów doczekają. Co
    powoduje że również ilość zgonów nie jest miarodajnym wynikiem. Zresztą
    kombinowanie z "chorobami współistniejącymi" powoduje, że w zasadzie to
    mamy epidemię chorób współistniejących a nie covid19.

    > Wladca ma duze mozliwosci, demokratyczny rzad mniejsze ..

    To skupmy się na naszym podwórku - demokratyczny władca:P

    > To moze byc dobry argument. Tylko trzeba rozsadnie - bo co, powiesz ze
    > sukces w walce, chorych coraz mniej ... a ograniczenia coraz wieksze?

    Przecież otworzyli gospodarkę... leśną.

    > Narod moze nie zrozumiec.
    > A jak poluzujesz, termin wyborow ci przedluza, a ludzie zaczna
    > umierac? Moze lepiej postraszyc :-)

    No i sam widzisz - raz epidemia potrwa dwa lata, raz się kończy, raz
    maseczki nie pomagają, innym razem obowiązkowe...

    > A to swoja droga - szczegolnie jak u nas czeka sie 2 tygodnie na test.
    > Ciagle jednak zakladam, ze jak ktos sie gorzej poczuje, to do szpitala
    > trafi.

    Powiem ci tak - 39,5, suchy kaszel, brak innych objawów -L4 na trzy dni;)

    --
    Shrek

  • 45. Data: 2020-05-17 12:41:54
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    W Niemczech kolejny dzień na granicy błędu statystycznego +33

    https://experience.arcgis.com/experience/478220a4c45
    4480e823b17327b2bf1d4

    To przedstawienie już robi się żałosne, całe miasta bez jednego nowego przypadku:
    Jena, Rostock, Kiel ale swirujemy dalej.

    https://www.merkur.de/politik/coronavirus-demo-stutt
    gart-muenchen-kretschmer-lockdown-impfgegner-verschw
    oerungstheorien-zr-13764594.html

    Lud sie burzy, rewolucja jest nieunikniona :-)

    Ps reżimowa tv oczywiście tego nie puściła :-) w ard i ZDF to spisek prawicy, lewicy,
    cyklistów i masonów :-)

  • 46. Data: 2020-05-17 21:48:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-17 o 12:41, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    >
    > Lud sie burzy, rewolucja jest nieunikniona :-)
    >
    > Ps reżimowa tv oczywiście tego nie puściła :-) w ard i ZDF to spisek prawicy,

    A kto to ogląda? w TTV było, podobnie jak demonstracja ws Warszawie.

    --
    Janusz

  • 47. Data: 2020-05-18 10:08:50
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://experience.arcgis.com/experience/478220a4c45
    4480e823b17327b2bf1d4

    21+

    Wdzięczność ludu odczuje Merkel przy wyborach bo nikt tak nie jednoczy jak wspólny
    wróg :-)

  • 48. Data: 2020-05-18 10:13:07
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    tymczasem w Holandii

    https://www.bild.de/bild-plus/regional/ruhrgebiet/ru
    hrgebiet-aktuell/keine-grenzkontrollen-mehr-deutsche
    -stuermen-holland-supermaerkte-70704354,view=convers
    ionToLogin.bild.html

    granica otwarta, zadnych masek wiec Niemcy wala tlumnie na zakupy :-)

    PS osrani ze strachu, niekompetentni politycy rozwalili gospodarke rachunek dostanie
    oczywiscie Kowalski

  • 49. Data: 2020-05-18 11:11:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-18 o 10:13, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    ionToLogin.bild.html

    > granica otwarta, zadnych masek wiec Niemcy wala tlumnie na zakupy :-)

    Pożyjemy zobaczymy, u nas też pokazywali kolejkę do ikei w katowicach i
    mamy teraz wsyp zarażonych, pewnie powody też były inne ale te tłumy na
    pewno nie sa bez znaczenia.

    > PS osrani ze strachu, niekompetentni politycy rozwalili gospodarke rachunek
    dostanie oczywiscie Kowalski
    A kto ma zapłacić, jak nie my, jesteśmy na końcu 'przewodu' i tak było i
    będzie, pytanie czy jakby trupów było jak w anglii to gospodarka by
    mniej ucierpiała? bo patrząc po innych krajach to wątpię, dlatego nie
    tylko u nas są naciski na otwarcie ale na zachodzie również.

    --
    Janusz

  • 50. Data: 2020-05-18 12:03:01
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Pożyjemy zobaczymy, u nas też pokazywali kolejkę do ikei w katowicach i
    mamy teraz wsyp zarażonych, pewnie powody też były inne ale te tłumy na
    pewno nie sa bez znaczenia.

    wysoka liczba zarazonych sama w sobie nie jest niczym niebezpiecznym ... mozna ja
    rozwazac pod katem ew. braku lozek czy respiratorow i tyle, kluczowa jest liczba
    ofiar a ta jednoznacznie wskazuje na grupy zagrozone czyli w DE 80+

[...]

    decyzje o lockdownie podjeli politycy i to oni sa odpowiedzialni za rozwalenie
    gospodarki

    ps to jest ciekawa strategia

    Eine Ausgangssperre gilt lediglich für Türken, die älter als 65 sind und somit zur
    Risikogruppe gehören

    turecki zamknal dziadkow na 3 tygodnie i wychodzi na to ze uratowal im zycie a tu
    prosze cala cywilizowana Europa tego nie zrobila i dziadki jak muchy padali a do tego
    jeszcze rozwalono gospodarke ... po czynach gamoni poznacie :-)