  • 431. Data: 2020-06-23 14:24:28
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-23 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > O, wyszedł cham... A juz myslałem ze chociaz ze 3 zdania wymienimy
    > konstruktywnie.
    >
    > P.S. Nadal czekam na twoja opinie na temat kosztu utrzymania 1 miejsca
    > pracy w tarczy finansowej.

    Ale Ty naiwny jesteś :-). Przecież on ma znajomych przedsiębiorców,
    którzy zainkasowali pomoc od państwa i mając zerowy obrót lepiej na tym
    wychodzą niż normalnie, więc jakiej opinii oczekujesz?

  • 432. Data: 2020-06-23 14:28:29
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-23 o 13:45 +0200, J.F. napisał:
    > I co zrobic z takimi, co sami nie maja objawow, ale niebezpieczne
    > wirusy produkuja i roznosza ?

    Problem znany nie od dziś:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Mary_Mallon

    Mateusz

  • 433. Data: 2020-06-23 14:41:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup

    >Problem znany nie od dziś:
    >https://pl.wikipedia.org/wiki/Mary_Mallon

    A we Wroclawiu ... "epidemia" ospy w latach 60-tych.

    Ale wtedy wszystko bylo prostsze :-)

    J.

  • 434. Data: 2020-06-23 15:43:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > No własnie. Trzeba po prostu oduczyc sie dotykac twarzy brudnymi
    > rekoma.

    Nie u wszystkich się da. Nie oduczysz tego człowieka
    mającego problem z oczami.

    > Dlatego korzystam z przyłbicy.

    Niezgodne z przepisami. Ale zdecydowanie korzystniejsze
    dla płuc noszącego.

    Pozdrawiam

  • 435. Data: 2020-06-23 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ale Ty naiwny jesteś :-). Przecież on ma znajomych
    > przedsiębiorców, którzy zainkasowali pomoc od państwa i mając
    > zerowy obrót lepiej na tym wychodzą niż normalnie, więc jakiej
    > opinii oczekujesz?

    Poprawka - jednego przedsiebiorce.
    Ale ja sie zgadzam z Zenkiem ze sa przedsiebiorcy ktorzy lepiej wyszli
    na kryzysie nizby pracowali normalnie.
    To wszyscy ci co majac wysoki obrót pracowali na niskich marzach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 436. Data: 2020-06-23 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Nie u wszystkich się da. Nie oduczysz tego człowieka
    > mającego problem z oczami.

    Taka osoba przed kazdym takim dotknieciem musi po prostu zdezynfekowac
    rece.

    > Niezgodne z przepisami. Ale zdecydowanie korzystniejsze
    > dla płuc noszącego.

    Nie wiem, nie weryfikowałem.
    Informowano mnie ze przyłbice jak najbardziej spełniaja rygory
    zasłoniecia twarzy i nosa.
    Zreszta w sklepach pełno osób pracuje w przyłbicach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 437. Data: 2020-06-23 20:51:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-23 o 19:59, Budzik pisze:
> [...]
    > na kryzysie nizby pracowali normalnie.
    > To wszyscy ci co majac wysoki obrót pracowali na niskich marzach.

    Chodziło mi bardziej o to, że jego pojęcie o przedsiębiorczości
    jest nieco skrzywione. Na opinię w interesującym
    Cię temacie bym nie liczył. Prędzej się dowiesz, że nie umiesz
    chleba upiec albo wody oszczędzać :-)

  • 438. Data: 2020-06-23 21:03:45
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Taka osoba przed kazdym takim dotknieciem musi po prostu zdezynfekowac
    > rece.

    Nierealne, ostatnio było po dwadzieścia kilka stopni i ludzie
    chodzili w koszulkach z krótkimi rękawami.
    Nie bardzo jest gdzie nosić te wszystkie potrzebne środki bezpieczeństwa.

    > Nie wiem, nie weryfikowałem.
    > Informowano mnie ze przyłbice jak najbardziej spełniaja rygory
    > zasłoniecia twarzy i nosa.
    > Zreszta w sklepach pełno osób pracuje w przyłbicach.

    Bo osiem czy więcej godzin w maseczce to już zagrożenie zdrowia.
    Ale pracowników w sklepach nikt się nie czepiał, o próbach
    rozdawania mandatów za brak maseczki na ulicy jak były obowiązkowe
    niestety czytałem.

    Pozdrawiam

  • 439. Data: 2020-06-23 21:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Chodziło mi bardziej o to, że jego pojęcie o przedsiębiorczości
    > jest nieco skrzywione. Na opinię w interesującym
    > Cię temacie bym nie liczył. Prędzej się dowiesz, że nie umiesz
    > chleba upiec albo wody oszczędzać :-)

    Pewnie masz racje.
    Ale ja sie szczerze zastanawiam nad taka konstrukcja tarczy która
    potrafi za jedno miejsce pracy zapłacic przedsiebiorcy prawie
    200kPLN... A z drugiej strony innemu nie dac nic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 440. Data: 2020-06-23 22:49:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z tego co napisałeś wynika że uważasz że maseczki trzeba było nosić żeby nie płacić
    mandatów.