  • Data: 2020-05-29 17:59:51
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > Wczoraj znajomy przekraczał granicę w Kołbaskowie i patrzy że
    > startują do niego z termometrem. Zmierzone git ale korek 2h więc
    > pyta po co mierzą skoro 80% przechodzi bezobjawowo czyli bez
    > gorączki, bo tak każą pada odpowiedź :-)
    >

    > Żeby nie było że tylko Polacy ślepo słuchają swojego przywódcy
    > Merkel nakazała że nie ma suchego strzyżenia u fryzjera i trzeba
    > koniecznie myć na miejscu bo wiecie covid nie śpi no i teraz
    > miliony Niemców pokornie wypełniają rozkaz przywódcy :-)
    >
    > Ludzkość nie rokuje, jak przyjdzie stanąć przed prawdziwym
    > wyzwaniem polegniemy.

    czytałem artykuł o bundeslidze ze te wszystkie przepisy o tym ze sie
    nie witaja na poczatku, ze po bramce radosc osobno, ze maseczki na
    trybunach (bezsens skoro wszyscy ze sztabu sa przebadani)
    Odpowiedz była taka, ze pilkarze sa idolami i ze to jest dawanie
    dobrego przykładu.

    Czyli masz racje - trzeba zakładac ze przecietny obywatel sam nie umie
    myslec, trzeba mu pokazac palcem. No ale przypomne ze w Polsce +-70%
    ludzi nie dotyka ksiazek.
    Zamiast tego siedza i glapia sie w faceb albo w toktoka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"