  • Data: 2020-05-30 17:44:44
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem o co Ci chodzi z komunizmem. Żyłeś kiedyś w komunizmie bo
    > ja nie. Tutaj była hybryda pseudosocjalizmu z pseudo gospodarka
    > rynkowa. Z przewagą pseudosocjalizmu oczywiście. To może w
    > niemczech, Hiszpanii, Anglii itp był komunizm. Pokazywali w tv co
    > się tam działo jak u nas były spore ograniczenia. Tam były
    > zalecenia. I mieli to bardziej w dupie niż my. Tłumy w parkach
    > itp. i tylko dlatego my mamy 28 zgonów na milion a tamci od
    > kilkunastu do kilkudziesięciu razy więcej. U nas nawalili ludzie.
    > Górnicy nie mogli winda zjeżdżać w maseczkach. Fryzjerki pomimo ze
> [...]
    Nie wiem o której fryzjerce mowisz - ta do której ja chodze, nie
    pracuje.
    Ale w TV wszyscy jacys tacy podejrzanie ładnie obcieci - pewnie masz na
    mysli jakas sejmowa fryzjerke.

    W swoim wywodzie pomijasz pewne kwestie. Chociazby to ze przez długi
    czas maseczek nie było trzeba nosic.
    Chociazby to ze ludzie nie przestrzegaja głupiego prawa, wiec jak widza
    ze w tym tygodniu nie mozna chodzic do lasu a w tym juz mozna to
    zaczynaja olewac zakazy.
    Pomijasz kwestie ze przez pierwszy miesiac kwarantanna były tak
    naprawde udawaniem kwarantanny bo inni domownicy nie byli automatycznie
    obejmowani kwarantanna. CZyli podejrzany nie mogł wychodzic ale juz
    zona z która sypiał jak najbardziej mogła.

    Moze i masz racje ze ludzie to idioci. Ale wtedy tym bardziej trzeba
    umiec dawac im przykład i zarzadzac ich zachowaniem.

    Przykładowo w bundeslidze wszyscy obsługujacy mecz sa w maseczkach. To
    jest bez sensu bo całe sztaby szkoleniowe i wszyscy inni obsługujacy
    mecz sa przebadani. ale zakładaja. Zeby dawac dobry przykład.

    Jak to było u nas z tym dawaniem przykładu? Moze tu jest problem, skoro
    główna przewine widzisz w braku maseczek?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko