  • Data: 2010-12-05 17:49:03
    Temat: Re: Coś z napędem 4x4?
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-12-05 17:27, Staszek Sosenko pisze:

    > Poleciłbym Audi A4 Avant, ale B6 FL "w dizlu" i Quattro to AFAIK tylko
    > 2.0 TDI, o którym opinia nie najlepsza, albo 3.0 TDI, które już pewnie
    > dość drogie w utrzymaniu jest. Sensowne 1.9 TDI + Quattro nie spełnia
    > kryterium wiekowego (występowały przed liftingiem, czyli w najlepszym
    > wypadku 2004).

    Nie ma czegos takiego jak B6 FL, nie wiem po co produkowac jakies
    pierdoly niezgodne z prawda. ;) Bylo B6 2001-2004 i B7 2004-2008. W B6
    byly 1.9TDI Quattro (ciezko dorwac) i 2.5TDI Quattro (latwiej, jak
    dorwiesz model po 2003 to nie ma problemow, ktore trapia wczesniejsze
    roczniki). B7 2.0TDI (170KM nie ma problemow z ukl. smarowania tak jak
    2.0TDI 140KM ale nie wszystkie mialy z tym problemy!), 3.0TDI (w tej
    kasie to nie bardzo do dorwania) i *chyba* 2.5TDI.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej