  • 11. Data: 2012-02-20 11:23:18
    Temat: Re: Cos sie blokuje
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-02-20 08:10, Adam Klobukowski pisze:
    > Witam
    >
    > Moja Toyota Avensis 2000r. stoi sobie w hali garażowej (w dodatniej temperaturze).
    Jakiś czas temu, zauważyłem, że przy ruszaniu z hali, coś 'jakby odpuszcza', w sensie
    takie jednorazowe 'pyng'. Jak dotąd było to bardzo słabe i ledwo wyczuwalne (o ile
    wcale), dlatego nie przywiązywałem do tego specjalnej wagi. Dziś, to 'pyng' było
    bardzo silne i słyszalne. Samochód stał cały weekend, w czasie postoju miał
    zaciągnięty ręczny (ale oczywiście puszczony przed ruszeniem). Żadnych innych
    dziwnych efektów nie zauważono, samochód chodzi normalnie. Cóż to może być? Klocki?
    Normalne zjawisko.
    Mokre tarcze i klocki, więc przez te kilkanaście godzin zdąży się
    wytworzyć rdza i "skleić" jedno z drugim. Przy ruszaniu robi pyng".
    Zjawisko nie będzie występować w czasie suchej i ciepłej pogody.
    Jacek

  • 12. Data: 2012-02-20 11:34:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 01:11:45 -0800 osobnik zwany Adam
    Klobukowski wystukał:

    > To że zaciągać ręcznego na dłuższy czas (zwłaszcza zimą) się nie powinno
    > to wiem. Problem w tym że podłoga w hali garażowej jest pochyła, i jak
    > nie zaciągnę ręcznego to samochód wytoczy się na środek blokując innym
    > przejazd. Nie wiem czy zostawienie na biegu wystarczy i się tego trochę
    > obawiam.

    oczywiście, ze na biegu. Już nie pamiętam kiedy używałem ręcznego. Chyba
    gdzieś w górach.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2012-02-20 11:36:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 11:23 AM, Jacek wrote:

> [...]
    > wytworzyć rdza i "skleić" jedno z drugim. Przy ruszaniu robi pyng".
    > Zjawisko nie będzie występować w czasie suchej i ciepłej pogody.

    Dochodzi do tego jeszcze sól drogowa która przyśpiesza proces.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-02-20 13:35:59
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Adam Klobukowski <a...@g...com> napisał(a):

    > Ja jestem programist=B1, to jest ponad zakres moich kompetencji ;)
    >
    > Adam K=B3obukowski

    Zadanie dla programisty:
    Jakieś masz dziwne kodowanie.
    Zobacz swój post na:
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
    group=pl.misc.samochody&tid=2313298&MID=%3C13302202.
    2414.1329721810805.JavaMai
    l.geo-discussion-forums%40vbai14%3E
    i zrób coś, by Twoje teksty nie miały kilometra długości w jednym wierszu a
    dały się normalnie czytać przez www

  • 15. Data: 2012-02-20 13:48:16
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Używm Google Groups. Nikt inny nie zgłaszał problemu, więc zgodnie ze złota zasadą
    przyjmuje że problem jest po twojej stronie :)

  • 16. Data: 2012-02-20 14:00:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 10:34, masti wrote:
    > Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 01:11:45 -0800 osobnik zwany Adam
    > Klobukowski wystukał:

    > oczywiście, ze na biegu. Już nie pamiętam kiedy używałem ręcznego. Chyba
    > gdzieś w górach.

    Bo gdyś ponieważ?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 17. Data: 2012-02-20 14:38:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 13:00:17 +0000 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > Bo gdyś ponieważ?

    ale co ponieważ?
    Że używam czy że nie?

  • 18. Data: 2012-02-20 14:39:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 04:48:16 -0800 osobnik zwany Adam
    Klobukowski wystukał:

    > Używm Google Groups.

    to jest winowajca

    >Nikt inny nie zgłaszał problemu, więc zgodnie ze
    > złota zasadą przyjmuje że problem jest po twojej stronie :)

    nie tylko jemu. to GG nie zawija

  • 19. Data: 2012-02-20 14:39:26
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 13:38, masti wrote:
    > Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 13:00:17 +0000 osobnik zwany kamil
    > wystukał:

    > ale co ponieważ?
    > Że używam czy że nie?

    Zastanawiają mnie po prostu jakieś konkretne powody przeciwko używaniu
    hamulca zgodnie z jego przeznaczeniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 20. Data: 2012-02-20 14:49:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 13:39:26 +0000 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > Zastanawiają mnie po prostu jakieś konkretne powody przeciwko używaniu
    > hamulca zgodnie z jego przeznaczeniem.

    bo mi wygodniej wrzucić bieg niż ciągać i potem luzować hamulec