  • 31. Data: 2004-10-02 20:48:49
    Temat: Re: Coś o pewnym dostawcy Internetu...
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Michal Gawrylczyk wrote:

    > Przewaga Netii jest natomiast mozliosc budowy w niektorych lokalizacjach
    > wlasnej miedzi.

    Zdecydowanie, aczkolwiek nie wiem jak tam Wasi podchodzą w Tepsie, bo jakiś
    czas temu zdarzyło się, że ja dostałem warunki na miedź od Tepsy na trasie
    gdzie Wasi dostali BMT ;>

    Uszanowania! :)

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 32. Data: 2004-10-03 01:53:22
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> napisał(a):

    > awaria). Do "bliższych" kontaktów z TePeNietem, to w zasadzie tylko GTS się

    ATMAN?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 33. Data: 2004-10-03 11:56:25
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > ATMAN?

    A z ciekawosci - co ATMAN moze zaproponowac w Poznaniu?

  • 34. Data: 2004-10-03 12:42:59
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Michal Gawrylczyk wrote:

    > A z ciekawosci - co ATMAN moze zaproponowac w Poznaniu?

    A właśnie - doszły mnie słuchy, że coś się ma dziać w tym temacie :)
    natomiast konkretów nie znam jeszcze zupełnie.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 35. Data: 2004-10-03 12:46:19
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    http://www.atm.com.pl/index.jsp?pageid=27&id_news=12
    4
    http://www.atm.com.pl/index.jsp?pageid=65

  • 36. Data: 2004-10-03 12:57:32
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > http://www.atm.com.pl/index.jsp?pageid=27&id_news=12
    4
    > http://www.atm.com.pl/index.jsp?pageid=65

    Heh, dokladnie takiej odpowiedzi sie spodziewalem. Odnosnie
    sieci krajowej - zero konretow ;)

  • 37. Data: 2004-10-03 18:25:08
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > http://www.atm.com.pl/index.jsp?pageid=27&id_news=12
    4

    To ja poproszę, żeby się ktoś odezwał do mnie z ofertą.
    Chętnie porozmawiam :)

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 38. Data: 2004-10-03 18:34:42
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    > To ja poproszę, żeby się ktoś odezwał do mnie z ofertą.
    > Chętnie porozmawiam :)

    Przekazalem.

  • 39. Data: 2004-10-03 23:13:23
    Od: "Anna Sikora" <a...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko co wymianiles powyzej nie kosztuje specjalnie duzo. Cala robota
    > ze swiatlowodami to ponizej 5kPLN, switch i gbic to pewnie drugie tyle
    (nie
    > mam teraz pod reka cennika)
    >
    > Jezeli kupujesz lacze 5Mb to inwestycja zwroci sie po jakis 3 miesiacach,
    > zaleznosci od tego ile placisz za lacze. Oby jak najwiecej takich klientow
    ;-)

    Mylisz sie - jest sporo drozej - w Netii budowanie kabla to nie zabawa
    jak na osiedlu.
    Popatrz natomiast jaki jest potencjal do ekspansji... 1Gbps w nowej
    lokalizacji... Niekoniecznie jest to do wykorzystania natychmiast, ale
    nie trzeba bedzie nic robic jak klient powaznie urosnie (akuku radiowcy :)
    albo zaczna sie pojawiac uslugi ala VoD.

    P/
    P.S. kolege riemanna uprasza sie o nie cytowanie bafow:)

  • 40. Data: 2004-10-04 09:20:50
    Od: Denken <d...@i...com.pl>

    RusH wrote:

    > blaablablaaaa
    > nadal nie widze ofert znacznie tanszych z wycietym TPNETem ....

    Moge tylko Ci powiedziec ze zle szukasz. ;) Chyba kazdy ISP sprzeda Ci
    reszte taniej, ba samo TP sprzeda Ci taniej swoje lacza gdy nie bedziesz
    bral ruchu do ich AS'a....

    --
    Denken