  • 21. Data: 2004-10-02 18:06:07
    Temat: Re: Coś o pewnym dostawcy Internetu...
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > W przypadku braku miedzi rowniez ja dociagnie? Dorzuci do tego c1600?
    > I wszystko bez oplaty instalacyjnej?
    >
    > Bo Netia wlasnie tak zrobila.

    Uwazasz, ze sa to takie duze koszta?? Podejrzewam, ze bylo to raptem
    kilka/kilkanascie kPLN.

    Przewaga Netii jest natomiast mozliosc budowy w _niektorych_ lokalizacjach
    wlasnej miedzi.

  • 22. Data: 2004-10-02 18:09:08
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl> napisał(a):

    > Uwazasz, ze sa to takie duze koszta?? Podejrzewam, ze bylo to raptem
    > kilka/kilkanascie kPLN.

    Ja od nich biore zaledwie 2 Mbit, generuje duzo ruchu do TPNET i w
    dodatku nie mam lojalki. Jakos nie widze perspektywy zysku, przy
    inwestycji rzedu kilka kzl.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 23. Data: 2004-10-02 18:12:07
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    riemann wrote:
> [...]
    > wiadomości news:cjmfv2$2806$1@news2.ipartners.pl...

    > W taki:
    > - budowa kabla swiatłowodowego płaskiego 6J o długości ok 500m
    > - zakup i instalacja szafki 19" dla instalacji ODF i switch
    > - zakup i instalacja przełącznicy FCA
    > - zakończenie budowanego kabla na projektowanej przełącznicy oraz na w
    > mufie
    > - zakup i instalacja 6 szt patchcordów w celu zestawienia drogi optycznej
    > - instalacja 5 szt PIOCH
    > - zakup i instalacja u klienta WS-C2950G-12-EI oraz GBIC-LX (CISCO)

    Wszystko co wymianiles powyzej nie kosztuje specjalnie duzo. Cala robota
    ze swiatlowodami to ponizej 5kPLN, switch i gbic to pewnie drugie tyle (nie
    mam teraz pod reka cennika)

    Jezeli kupujesz lacze 5Mb to inwestycja zwroci sie po jakis 3 miesiacach, w
    zaleznosci od tego ile placisz za lacze. Oby jak najwiecej takich klientow ;-)

  • 24. Data: 2004-10-02 18:17:15
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Ja od nich biore zaledwie 2 Mbit, generuje duzo ruchu do TPNET i w
    > dodatku nie mam lojalki. Jakos nie widze perspektywy zysku, przy
    > inwestycji rzedu kilka kzl.

    Z TPNETem trafiles w sedno, bo to najwiekszy miesieczny koszt u
    operatora. Netia zapewne liczy za ile moze sprzedac lacze, biorac
    pod uwage przecietnego ssacza do swiata/tepsy. No i teraz pytanie
    czy Ty sie w tym miescisz ;-)

  • 25. Data: 2004-10-02 19:30:15
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl> wrote :

    > Z TPNETem trafiles w sedno, bo to najwiekszy miesieczny koszt u
    > operatora.

    blaablablaaaa
    nadal nie widze ofert znacznie tanszych z wycietym TPNETem ....

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 26. Data: 2004-10-02 19:53:19
    Od: Tom <t...@g...pl>

    > blaablablaaaa
    > nadal nie widze ofert znacznie tanszych z wycietym TPNETem ....
    >

    > Pozdrawiam.

    To zależy , co rozumiesz pod pojęciem "znacznie tańszych" - bo tańsze są
    na pewno....

  • 27. Data: 2004-10-02 20:16:04
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Tom <t...@g...pl> wrote :

    > To zalezy , co rozumiesz pod pojeciem "znacznie tanszych" - bo
    > tansze są na pewno....

    Skonfrontuj "tansze o 100zl" z "Z TPNETem trafiles w sedno, bo to
    najwiekszy miesieczny koszt u operatora.". Czaisz kake ? :/

    Pozdrawiam.

  • 28. Data: 2004-10-02 20:18:05
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    RusH wrote:

    > Skonfrontuj "tansze o 100zl" z "Z TPNETem trafiles w sedno, bo to
    > najwiekszy miesieczny koszt u operatora.". Czaisz kake ? :/

    Oczywiscie ze czai. Ale tansze o 100zl to Ty przesadziles w
    druga strone ;)

  • 29. Data: 2004-10-02 20:22:50
    Od: Tom <t...@g...pl>

    > Skonfrontuj "tansze o 100zl" z "Z TPNETem trafiles w sedno, bo to
    > najwiekszy miesieczny koszt u operatora.". Czaisz kake ? :/
    >

    > Pozdrawiam.
    A skąd wziąłeś te " tańsze o 100 zł " ??

    Idąc twoim tokiem rozumowania, jeżeli Netia oferuje BDI VIP Transit
    Międzynarodowy - za 500 PLN/1 Mbit, to z TPNetem, i innymi sieciami
    polskimi cena winna oscylować w okolicach 600 zł - widziałeś taką ofertę???
    Bredzisz.....

    --
    "Prawo Greena: Wszystko jest możliwe pod warunkiem, że nie wiesz o czym
    mówisz"

  • 30. Data: 2004-10-02 20:42:41
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    RusH wrote:

    > nadal nie widze ofert znacznie tanszych z wycietym TPNETem ....

    Rozejrzyj się - np. POZMAN. 10 Mbps z BGP = 3400 zł = 340 zł/Mbps. Bez
    begiepa wychodzi jeszcze taniej, oraz trudno założyć, że nie ma łączności z
    TePeNietem - naokoło, ale działa jako-tako ostatnio (to podobno jakaś
    awaria). Do "bliższych" kontaktów z TePeNietem, to w zasadzie tylko GTS się
    nadaje, lub sam Polsrak bezpośrednio, przy czym wzięcie w jednym kawałku
    więcej niż 2Mbps z Polsraka to niezły ambaras jest...

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator