  • 1. Data: 2019-01-31 10:19:42
    Temat: Cos nie gra w tej policyjnej opowiesci
    Od: p...@g...com

    5726,nagranie-przepadlo-przez-blad-policji-moglo-pom
    oc-w-wyjasnieniu.html#s=BoxOpCzol9

    https://dzienniklodzki.pl/tragiczny-wypadek-na-a2-ko
    lo-zgierza-zderzenie-osobowki-z-tirem-zginela-mloda-
    kobieta/ga/13478923/zd/31048017#na-sygnale

    teraz wyszlo ze toyota nie poruszala sie w momencie wypadku od 4s czyli kierowca
    TIR-a najechal na stojacy pojazd, do tego nagranie ktore moglo uwypuklic absurd
    policyjnej wersji "sie zniknelo" ? jesli toyota pierwsza ruszyla z bramek i po 600m
    sie zatrzymala np w wyniku awarii to kierowca TIR-a musial ja widziec chyba ze jest
    niewidomy

  • 2. Data: 2019-01-31 14:19:04
    Temat: Re: Cos nie gra w tej policyjnej opowiesci
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-01-31 o 10:19, p...@g...com pisze:
> [...]
    sie zatrzymala np w wyniku awarii to kierowca TIR-a musial ja widziec chyba ze jest

    Tutaj to nie wiadomo jak było ale na sadistic-u jest pełno filmów z
    ślepymi chińczykami co rozwalają
    wszystko i wszystkich na drodze, sądzę że główną winę ponoszą tu smartfony
    lub podobne urządzenia którymi kierowca jest zbyt mocno zajęty podczas
    jazdy.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2019-02-01 21:00:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2019-01-31 o 14:19, Janusz pisze:

> [...]
    > wszystko i wszystkich na drodze, sądzę że główną winę ponoszą tu smartfony
    > lub podobne urządzenia którymi kierowca jest zbyt mocno zajęty podczas

    Przejechałem przez ostatni tydzień ponad 4000km po Europie wyższym
    autem, głównie autostradami gdzie z siedzenia pasażera można nawet
    zobaczyć kierowcę tira.
    No i 90% dziwnie jadących miało wzrok w smartfonie.

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 4. Data: 2019-02-01 21:03:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 31 Jan 2019 01:19:42 -0800 (PST), w
    <0...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > jesli toyota pierwsza ruszyla z bramek i po 600m sie zatrzymala np w wyniku awarii
    to kierowca TIR-a musial ja widziec chyba ze jest niewidomy

    Właśnie dlatego są wypadki, bo 9999/10000 zobaczy, a ta jedna nie.

    No i być może kierowca akurat spoglądał w papiery itp itd.

  • 5. Data: 2019-02-02 09:38:43
    Od: p...@g...com

    Wersja policyjna (nawet pomijając fakt że auto stało) wydaje się nieprawdopodobna.
    Toyota wyprzedza auto potem tir w nią uderza a kierowca cały czas nie widzi auta ?
    Kłamstwo ma krótkie nogi teraz już wiemy że najechał na stojące auto a na nagraniu
    pewnie było że Toyota wcześniej opuszcza bramki choć policja skutecznie zaciera
    dowody swej niekompetencji. Na bilecie nie ma czasem dokładnego czasu przejazdu ?
    Dlaczego nie zebrano nagrań od innych kierowców żeby ustalić w jakiej kolejności
    opuszczano bramki ? W sumie banalna sprawa ale rozmiar niekompetencji policji po
    prostu poraża. Tu powinien wjechać prokurator i wziąć towarzystwo za mordę bo po 5
    miesiącach mamy wynik: kierowca tira kłamie a wersja policyjna to wierutna bzdura.

  • 6. Data: 2019-02-02 11:37:11
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    I właśnie dlatego nie ruszam się autem bez włączonej kamerki. Po tym co
    się naoglądałem w na drogach w życiu i na youtube to kupiłem sobie za
    własne pieniądze kamerkę nawet do służbowego auta. Mam nadzieję że się
    nigdy nie przyda, ale to jest jedna z mądrzejszych inwestycji.

  • 7. Data: 2019-02-03 13:56:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Feb 2019 00:38:43 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):

    > Wersja policyjna (nawet pomijając fakt że auto stało) wydaje się
    > nieprawdopodobna. Toyota wyprzedza auto potem tir w nią uderza a
    > kierowca cały czas nie widzi auta ?

    Kabine ma wysoko.

    Tylko jakby to mialo wygladac - toyota wyprzedza tira, zwalnia,
    zjezdza mu tuz przed maske i jeszcze hamuje ?

    A bagaznik w toyocie jak wyglada - rozbity kompletnie, czy lekkie
    slady wgniecena.

> [...]
    > czasu przejazdu ? Dlaczego nie zebrano nagrań od innych kierowców
    > żeby ustalić w jakiej kolejności opuszczano bramki ?

    Tamci pewnie pojechali.
    Ewentualnie tylko kilka mialo w polu widzenia i akurat kamery nie
    mieli.

> [...]
    > Tu powinien wjechać prokurator i wziąć towarzystwo za mordę bo po 5
    > miesiącach mamy wynik: kierowca tira kłamie a wersja policyjna to

    Akurat prokurator to na miejsce smiertelnego wypadku przyjezdza i
    zaczyna sledztwo.
    Wiec co - sam sie ma oskarzyc?
    Ale mozna doniesc/spytac Ziobre :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-02-03 14:09:54
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 03-02-2019 o 13:56, J.F. pisze:

> [...]
    > zjezdza mu tuz przed maske i jeszcze hamuje ?
    >
    > A bagaznik w toyocie jak wyglada - rozbity kompletnie, czy lekkie

    Odpisałem Ci w innym wątku:

    https://www.wykop.pl/link/4548885/wypadek-a2-9-09-20
    18/

    Yaris zaczął przypominać Smarta.