  • Data: 2009-05-07 09:25:52
    Temat: Re: Cos na ksztalt bloga
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Malo slowa pisanego jak na bloga. Poogladaj sobie popularne blogi
    > kolegow i kolezanek.

    Spoko. Opanuje i to. Musze tylko znalezc jakis lotny temat. Moze np:
    Jednocyfrowe, profesjonalne DSLRy dostepe tylko dla zawodowcow, po
    okazaniu wymaganych dokumentow?

    > 2. Profesora Bralczyka moglbys dopracowac. Brakuje tla, dymu, koloru,
    > gadzetow, i w ogole do dupy. A ladnie pozowal.

    No wlasnie. Mam swiadomosc braku tego dymu. Niestety jeszcze nie
    opanowalem programow graficznych. Kiedys Andrzej D. pokazywal na
    szkoleniu w Super Expressie jak sie taki dym robi. Niestety gadalem z
    kolezanka i nie uwazalem.

    > 3. Chyba masz za duzo wolnego czasu.

    No. I nikt nie chced isc ze mna na rower. A pogoda taka ladna!

    --
    [rK] http://robertkresa.com