  • 1. Data: 2011-01-17 14:02:37
    Temat: Coś jak picasa do tworzenia prezentacji
    Od: ".Artur." <o...@p...onet.pl>

    Czy jest podobny program, którym można utworzyć film full HD
    ze zdjęć, którego efektem będzie plik MPEG z ładnymi efektami,
    oraz podkładem muzycznym AC3?
    Picasa ładnie sobie radzi z tworzeniem filmu, ale efektem jest wmv
    i przyjmuje tylko dźwięk dwukanałowy.

    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2011-01-17 14:57:47
    Temat: Re: Coś jak picasa do tworzenia prezentacji
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 17 Sty, 15:02, ".Artur." <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy jest podobny program, kt rym mo na utworzy film full HD
    > ze zdj , kt rego efektem b dzie plik MPEG z adnymi efektami,
    > oraz podk adem muzycznym AC3?
    > Picasa adnie sobie radzi z tworzeniem filmu, ale efektem jest wmv
    > i przyjmuje tylko d wi k dwukana owy.
    >
    > Pozdrawiam
    > Artur

    Ja po wielu testach i próbach kupiłem do takich celów PowerDirector8 z
    firmy CyberLik - zapłaciłem 80USD. I jestem zadowolony. Tu jest więcej
    informacji, można wypróbować w pełni funkcjonalne demo.
    http://www.cyberlink.com/
    Jak zapłacisz kartą to w ciągu kilku minut na maila dostajesz kod
    odblokowujący i masz wersję pełną.
    Jest już wersja nr 9.