  • Data: 2009-07-18 22:47:52
    Temat: Re: Cos jak LG KU990i
    Od: igoR szczurka <T...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Jul 2009 18:27:24 +0200, ToMasz napisał(a):

    > z klawiatury. Wiem ze to dla mało dzwoniących śmieszny brak, ale jak
    > dużo dzwonisz, a szczególnie w jasnych słonecznych miejscach -
    > klawiatura na ekranie to koszmar.

    Dzwonię bardzo dużo. Od kilu modeli używam wyłącznie telefonów z dotykowym
    ekranem i nigdy nie odczułem dyskomfortu.
    Wręcz przeciwnie: Przy moich dużych łapskach duży dotykowy ekran jest
    znacznie wygodniejszy niż mikroskopijne klawiszuńcie jakie montowane są w
    wielu dzisiejszych telefonach. Z kolei sprzętowe klawiatury qwerty nie są
    dla mnie nie są ani na milimetr wygodniejsze od ekranowych.

    > Co wiecej, to już funkcja chyba
    > każdego telefonu, szybkei wybieranie( speed dial?) O ile jest
    > WM/symbian, to mozna coś jeszcze zakombinowac pod klawisze hardwarowe, a
    > tu... nici, zeby nie uzyć niecenzuralnego słowa.

    Dość łatwo zauważyć, że nie masz pojęcia o czym piszesz: Viewty ma szybkie
    wybieranie i sprawuje się ono bez najmniejszych problemów.

    --
    igor