    From: Tomasz Bukowski <t...@b...kom.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Coś do rysowania schematów
    Date: Sat, 21 Feb 2009 02:47:54 +0100

    >> eagle.
    >> darmowy, działa na linuxie
    >
    > Darmowy?

    <cite>
    Freeware
    The EAGLE Light Edition can be used for free!

    Limitations

    The following limitations apply to the EAGLE Light Edition in general:

    * The useable board area is limited to 100 x 80 mm (4 x 3.2 inches).
    * Only two signal layers can be used (Top and Bottom).
    * The schematic editor can only create one sheet.

    Apart from these three limitiations the EAGLE Light Edition can do anything
    the Professional Edition can do. You can even load, view and print drawings
    that exceed these limits!
    </cite>

    IMHO jak ktoś nie robi super zaawansowanych projektów - wystarczy z zapasem.
    (ja upchałem atmege8, 2 DAC, 2 latche ,wzmacniacz i miejsca starczyło :)
    Jak ktoś robi zaawansowane - to go stać na zakup...

    --
    Tomasz Bukowski
    tomasz (at) bukowski . kom . pl