  • Data: 2009-06-04 22:08:20
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h08rhs$kl5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > ok, jeszcze chwila, ale to się rozwinie na mln postów,
    > amerykanie są symbolem otwartości w tematach aerografii, tam ludzi się
    > nie boją co ktoś pomyśli bo mają to w dupie, polska jest tego
    > zaprzeczeniem, tu ludzie boją się zmienić oryginalny napis
    > tak, ale sam bym taki wybrał, po to się je robi, tak samo flake'i i inne

    Jedź żesz kurwa do tej swojej Ameryki, bezgustny zadufany w sobie mały
    biedny kutasie! Chuja umiesz malować i tyle. Do tego nie umiesz się
    wysłowić, widziałem ten Twój program w TVNTurbo - kurwa żenada zupełna.
    Jąkaty smark z trądzikiem i chujowymi kolczykami w uszach. Czyli nie
    pomyliłem się wcześniej żeś pedał... Miałem juz się tu nie udzielać, ale na
    prośbę moich fanów napisałem:-) Nie podrzucaj już tu tych swoich
    pseudomalunków - masz chuj nie gust. I nie nazywaj się artystą, bo
    przypomina mi się Ewelina Flinta jak po którymś odcinku idola powiedziała w
    wywiadzie radiowym: "my artyści...". Maluje se dalej swoje jajca. I myślę,
    że wystarczą Ci do tego plakatówki. Szkoda tych drogich farb.

    P.S. W TVN widziałem też tą laskę coś mi ją podsuwał: tragedia. Ale jak masz
    taki gust do malunków, to pewnie zerżnąłbyś i marabuta...

    --
    Grzybol