  • Data: 2009-06-05 08:12:34
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: kocyk <k...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    James wrote:
    > "kocyk" wrote...
    >
    > Alez.... to jest wlasnie to popadanie w skrajnosci. Mieszkalem kilkanascie
    > lat w USA, a teraz jestem tutaj. To chyba swiadczy o tym, ze mi sie wcale
    > tam nie podobalo... na wszelki wypadek dodam, ze mnie wcale nie wywalili ;)

    Hehe.

    > Poruszony zostal temat USA w kwestii tuningu optycznego, a jako ze mam
    > troche doswiadczen to sie odezwalem. Moze Tobie odpowiada polskie podejscie,
    > ale mi sie to wlasnie nie bardzo podoba. To nie oznacza, ze chcialbym sie od
    > razu tam przeniesc. Bez przesady...

    Szczerze? Mysle ze miales pecha z tymi swiatelkami. Ja mam na motocyklu
    odpust i tylko najblizsi znajomi sie smieja, a mnie sie podoba, i jakos
    nie widze problemu. Jesli ktos przychodzi i stwierdza, ze wyglada to jak
    dla ruska ze zlotymi zebami to nie zabieram zabawek i nie ide z
    naburmuszona mina do innej piaskownicy. Jednak ja nie robilem tego na
    pokaz i nie zamieszczalem nigdzie zdjec, zrobilem dla siebie.

    > Wyrazanie opinii moze byc fajne i konstruktywne, ale zjebywanie z powodu
    > gustu nie jest na miejscu. Zauwaz, ze uwagi odnosily sie przede wszystkim do
    > koloru i kontrastu. Cos, co wlascicielowi sie wlasnie podobalo. Mav napisal,
    > ze wlasciciel chcial jaskrawy kolor, a bylo ogolne niezadowolenie z koloru.
    > To nie jest konstruktywna krytyka.

    Konstruktywna nie, zgoda. Ale i nie zjebywanie. Mnie sie kolor podoba, a
    nie podoba mi sie malowanie aerografem, wyglada jak szkic. Patrzac na
    pierwsza fotke pomyslalem, ze moze to relacja z etapow malowania, ale
    nie. Czyli nie moj gust, trudno. Ale jak rany, moge to chyba napisac, nie?

    > Co do rzucania kamieniami to wlasnie z tym sie spotkalem i o tym pisalem.
    > Wolalem zdjac diodki z kol, zeby uniknac komentarzy. Malo w zeby nie
    > dostalem bo sie kolor neonow komus nie podobal. Ty kamieniem nie rzucisz,
    > ale....

    Powtorze, mysle, ze miales pecha. Jak pomaluje drynde w plomienie to ci
    powiem:)
    K.14