  • Data: 2009-06-04 17:20:20
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    maverik pisze:

    > współczuję, chyba nie wiedzą jak to wygląda
    > pokazywałem 2 lata pracy nad motocyklem, dojebali się o jakis drucik,
    > pokazałem 2u miesięczne malowania uznane przez "kolegów" z branży dojebali
    > się do czegoś tam, może zmień kolegów

    wiesz co? to Tobie zdecydowanie brakuje luzu. zdecydowanie. od samego
    początku tego wątku, to Ty się pienisz. nie my. poczytaj jeszcze raz. jutro.

    > nom , tylko że zajawka na cokolwiek umarła w tym miejscu 10 lat temu,

    zajawka... znaczy na co zajawka? ja nie kumam na co mogła umrzeć
    zajawka? pomysł, bo to masz na myśli, pomysł na coś, idea, która się
    nagle pojawia jest czymś co się pojawia nagle i szybko należy ją
    zrealizować, żeby nie gubić. idei.
    więc, na co ta zajawka tu 10 lat temu umarła? bo nie nadążam.

    zastanawiam sie czy to my Ciebie tu bardziej atakujemy, czy Ty nas. bo
    czuje właśnie to drugie. dość intensywnie.

    > nie nawiązałeś do mojej wypowiedzi, więc nie wiem o co Ci chodzi

    owszem, nawiązałem. do otwartości. nie krytykowac w oczy, ale za plecami
    to luz. dziwny naród.

    > ja widzę zajebisty kolor, Ty widzisz do dupy, widzisz, każdy widzi inaczej
    > ;-)

    nie, ja nie widze koloru do dupy, to Twoja nadinterpretacja. widzisz?
    nic takiego nie napisałem. ale napisałem, że kolor nie pasuje do tego
    motocykla. napisałem też, dlaczego tak uważam. ale widze, że wolisz
    czytać po swojemu i przytaczać teorie książkowe, bo skoro coś jest
    dedykowane do czegoś, to gdzies to jest napisane, tak? to nie była Twoja
    opinia.
    a że Ci się podoba, to już inna sprawa.

    --
    gildor