    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Date: Thu, 4 Jun 2009 19:04:55 +0200

    On 2009-06-04 16:40:32 +0200, "maverik" <b...@o...pl> said:

    > Wiedziałem.. gdzie ja się chwalę.
    >
    > W każdym innym miejscu w necie oraz na żywo nie było żadnej negatywnej
    > opinii.

    Może na żywo wyglądasz tak sympatycznie, że ludzie nie chcą Ci sprawiać
    przykrości? :-P

    > Sam klient skakał ze szczęścia, no ale on nie czyta tej grupy. A
    > lakier jest najlepszej firmy na świecie w temacie, wielu z was spadło by z
    > krzesła z powodu jego kosztów.

    W sumie to miałem nic nie pisać, ale jak poczytałem Twoje odpowiedzi na
    padającą krytykę, to nie zdzierżyłem.
    Po pierwsze nie chwal się tak tą znajomością fotografii, bo patrząc na
    zdjęcia zupełnie jej nie widać - ani pod względem doboru lokalizacji
    (tłumaczenie że nie było czasu, a i tak jest fajnie - jest żałosne).
    Aha - kupienie sobie nowej lustrzanki nie specjalnie wpływa na
    umiejętność robienia zdjęć - zupełnie jak z nowym motocyklem czy
    pistoletem do lakierowania.

    Po drugie po tonie Twoich wypowiedzi wnioskuję, że na tych studiach
    marketingowych też się nie przykładałeś, bo to co uprawiasz, doskonale
    by pasowało do podręcznika marketingu w dziale "czarny PR".
    Ogólnie zgrywasz urażoną primadonnę, której artyzmu my, szaraki nie
    jesteśmy w stanie ogarnąć wąskimi umysłami - zadęcie doprawdy godne
    nielada wirtuoza.
    My, krytykanci patrzymy na to co pokazałeś - marne fotki, motocykla w
    kolorze jakimśtam-czerwonym*, ze szkicami a la wprawki z lekcji rysunku
    - czyli nic powalającego - wedle naszej opinii. Ale my, prostaki widać
    nie jesteśmy na bierząco z hamerykanckimi tryndami i mamy własne
    przekonania co jest fajne, a co nie. I to o zgrozo każdy własne.

    To że klientowi się podoba - jest najważniejsze, w końcu to on za to
    zapłacił. Skoro Ty masz odczucie porządnie wykonanej roboty - też
    dobrze. Ale z tego co piszesz - to że komuś się nie podoba i ma
    czelność to napisać - godzi w Twoją godność osobistą. Trochę to takie
    mało poważne, nie uważasz?

    * jak mi wyjedziesz z kiepskim monitorem, to Cie zabiję śmiechem, bo
    luknąłem na te fotki na LCD, że spadłbyś z krzesła, jakbyś usłyszał ile
    kosztował. :-P

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco