  • Data: 2009-06-04 17:17:30
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: "maverik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Może na żywo wyglądasz tak sympatycznie, że ludzie nie chcą Ci sprawiać
    > przykrości? :-P

    albo świadomie tego nie robią z innych względów,

    > W sumie to miałem nic nie pisać, ale jak poczytałem Twoje odpowiedzi na
    > padającą krytykę, to nie zdzierżyłem.

    trudno

    > Po pierwsze nie chwal się tak tą znajomością fotografii, bo patrząc na
    > zdjęcia zupełnie jej nie widać - ani pod względem doboru lokalizacji
    > (tłumaczenie że nie było czasu, a i tak jest fajnie - jest żałosne).
    > Aha - kupienie sobie nowej lustrzanki nie specjalnie wpływa na umiejętność
    > robienia zdjęć - zupełnie jak z nowym motocyklem czy pistoletem do
    > lakierowania.

    robiłeś kiedyś zdjęcia lakierowanego motocykla/kasku czy tylko tak
    pierdolisz bez sensu?bo uwierz że nie tacy fotografowie jak Ty wymiękali

> [...]
    > pasowało do podręcznika marketingu w dziale "czarny PR".
    > Ogólnie zgrywasz urażoną primadonnę, której artyzmu my, szaraki nie
    > jesteśmy w stanie ogarnąć wąskimi umysłami - zadęcie doprawdy godne
    > nielada wirtuoza.
    > My, krytykanci patrzymy na to co pokazałeś - marne fotki, motocykla w
    > kolorze jakimśtam-czerwonym*, ze szkicami a la wprawki z lekcji rysunku -
    > czyli nic powalającego - wedle naszej opinii. Ale my, prostaki widać nie
    > jesteśmy na bierząco z hamerykanckimi tryndami i mamy własne przekonania
    > co jest fajne, a co nie. I to o zgrozo każdy własne.

    ależ ja się naprawdę zgadzam, większość tu nie ma o tyle gustu co fantazji
    :), czarny PR :D ja pier.. poległem.. i kto to jest primadonna :), ja sobie
    to muszę przepisać :) zniszczyłeś moje idealistyczne odczucie pojmowania
    świata :)

    > To że klientowi się podoba - jest najważniejsze, w końcu to on za to
    > zapłacił. Skoro Ty masz odczucie porządnie wykonanej roboty - też dobrze.
    > Ale z tego co piszesz - to że komuś się nie podoba i ma czelność to
    > napisać - godzi w Twoją godność osobistą. Trochę to takie mało poważne,
    > nie uważasz?

    nie rozumiesz, tu się każdy dopierdala do chuj wie czego, nie widzisz
    różnicy?

    > * jak mi wyjedziesz z kiepskim monitorem, to Cie zabiję śmiechem, bo
    > luknąłem na te fotki na LCD, że spadłbyś z krzesła, jakbyś usłyszał ile
    > kosztował. :-P

    wyjdź czasem, naprawdę, wypij jakiś browar, zażartuj

    pozdr.