-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Coś dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
Date: Sun, 22 Aug 2010 21:16:36 +0000 (UTC)
Organization: : : :
Lines: 26
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
References: <i4etjk$etc$1@inews.gazeta.pl> <k...@c...fuw.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-255-247-247.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282511796 13983 77.255.247.247 (22 Aug 2010 21:16:36 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Aug 2010 21:16:36 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:231840
[ ukryj nagłówki ]Pan Michal Jankowski napisał:
>> Teraz 45 tys. nierentownych aparatów musi utrzymywać TP.
>>
>> - Korzystanie z części jest zupełnie znikome. Całkowicie wyparły je
>> telefony komórkowe - mówi Mariusz Loch z Telekomunikacji Polskiej. W
>> okresie styczeń - maj 2010 roku Polacy wydzwonili przez automaty 8,6
>> mln minut - 18 proc. mniej niż w tym samym okresie poprzedniego roku.
>
> To jest circa about JEDNA minuta dziennie per budkę...
A ta JEDNA minuta, to dużo czy mało? Telekomunikacja Polskia chyba
uważa, że jak ktoś rozmawia z domu średnio dwie minuty dziennie,
to jest gaduła i powinien być wdzięczny TP, że ta ma dla niego taki
abonament.
Warto też zauważyć, że kilka milionów klientów TP musi utrzymywać
nierentowne (dla nich) linie stacjonarne, tylko dlatego, że są one
im niezbędne do tego, żeby ktoś był łaskach dostarczyć przez nie
Internet.
-- Jarek
PS
W British Telecom, jak zabierali się z likwidację, to żalili się,
że mają niewiele ponad jedną minutę MIESIĘCZNIE per budkę.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.10 23:02 Przemysław Kowalik
- 22.08.10 23:10 Przemysław Kowalik
- 23.08.10 07:31 Michal Jankowski
- 23.08.10 12:26 Jarosław Sokołowski
- 23.08.10 20:13 niusy.pl
- 25.08.10 23:20 Przemysław Kowalik
- 26.08.10 07:25 Atlantis
- 26.08.10 08:02 Michal Jankowski
- 26.08.10 09:13 Araneus Diadematus
- 26.08.10 10:31 Atlantis
- 26.08.10 11:02 Jarosław Sokołowski
- 26.08.10 15:53 Araneus Diadematus
- 26.08.10 17:01 J.F.
- 26.08.10 17:41 Jarosław Sokołowski
- 26.08.10 22:42 Przemysław Kowalik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=